![]() |
|
| |||
| |||
| hallo, Ik heb dit probleem en het zal niet weggaan. Mijn cpu blijft op ongeveer 50 graden celcius en de ventilator snelheid is rond de 3000rpm. Toen temperatuur gewoon nooit lager. Maar als ik zet het op stand-by voor enige tijd de CPU zal afkoelen en dan als ik hem weer de spu blijft rond de 30 graden celcius. Ik weet dat mijn CPU is oververhit omdat cpu van mijn vriend is altijd rond de 25 graden en zijn fan is ongeveer 2000rpm plus hij heeft exact dezelfde processor als ve me.i 'probeerde snelheid fan, cpu-z, sissoft, ASUS sonde, maar ze wont helpen. ik vooral wil de cpu temperatuur lager te zetten en ook de ventilator snelheden aan te passen. please help me I need your help Thanks in advance mijn computer is gebouwd door mij en de onderdelen zijn: moederbord: ASUS P5VDC-MX CPU: Intel R Pentium D 935 Dual Core ventilator: intel stock fan voeding: SHAW 750 W harde schijf: 80GB Western Digital 7200rpm Grafische kaart: VIA UniChrome Pro IGP S3G (ingebouwd) |
|
| |||
| |||
| zou probally het beste om te kopen een betere heatsink en een aantal thermische pasta. voor de ventilator controle kon je een fan speed controller die past op de achterkant van uw computer die beter zou zijn dan een een op software gebaseerde omdat ik vond ze erg buggy is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reinig of vervang je fan?
| |||
| |||
| Er is nog geen processoren die loopt bij die temperatuur. Zeker niet in december. Tenzij je een hoop fans van verwarming in je kamer hebt becose vind je het koud. Zelfs dan moet worden als 40degrees. Persoonlijk vind ik dat een beetje te warm. Dus de enige reden is dat de heatsink verkeerd zou kunnen worden geïnstalleerd. Of theres minder thermische pasta. Id adviezen die u naar de heatsink loskoppelen en zien of theres genoeg koelpasta. Als theres minder, zet wat meer plakken op. Als theres veel, dan neemt het af. Toen het reinigen van de heatsink. Becose er misschien stof op het. Vervang het op je MB. En je zou kunnen controleren of de juiste wijze bevestigd. Dus shouldnt te bewegen bij het leggen van je hand op als je iets probeert te verplaatsen. Als dat allemaal gedaan opstarten uw pc. En vertel ons uw temperaturen. Opmerking: Ben je overclocked? |
|
| |||
| |||
| niet de CPU is niet overclocked, maar het is underclocked omlaag van 3,2 naar 2.96Ghz. i underclocked het omdat als ik voer het uit op ongeveer 3,2 GHz zal oververhitten en start dus dan ik undrr geklokt is. Ik heb ook schoon mooi oftenly. de laatste keer dat ik schoon mijn heatsink en ventilator is 2 dagen geleden en hoe moet u controleren of u voldoende koelpasta of niet? en hoe kan u weten of er te veel? |
|
| |||
| |||
| i dont echt willen doen, is er een andere manier? en ik denk niet dat de ventilator zal echt helpen |
|
| |||
| |||
| Ik heb zelf een P4 3.0GHz en de temperatuur is altijd 60Degrees Celsius en nooit gaf mijn enige problemen. In de zomer, als gevolg van hitte exsessive zoals eenmaal per week de PC zou bevriezen en net niet zou starten opnieuw (tijdelijk zou soms 80Degrees Celsius). Dus ik zuigen al de lucht met een stofzuiger (ja HOOVER) en vervolgens opnieuw te beginnen. Dit proces wordt elke week gedaan. Dus toen ik bovenaan een 17 "fan in de buurt van de zaak en de pc net een beetje gekoeld, maar ik heb het nog steeds frooze elke vierde nacht. Nu is het gewoon blijft lopen cool (warm). Dus ik niet lastig over. Als u wilt, kan je ofwel doen zoals ik deed en slechts plaats een ventilator in de buurt van de zaak of verander gewoon de CPU koeler en koop jezelf een Zalman 9700NT. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP! oververhitting PS kabel | mustang66man | Cases & Power Supplies | 3 | De 1 januari 2009 22:59 |
| Mogelijke Oververhitting ????? | mctw | Cases & Power Supplies | 5 | 9 okt 2008 18:23 |
| Oververhitting GPU | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 18 | De 3 april 2008 02:30 |
| Oververhitting 2 | baggin | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 8 augustus 2007 07:42 |
| Oververhitting | gvmllr | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 4 juli 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |