![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit olisi joku ystävällisesti antaa pois askel askeleelta, mitä minun pitää tehdä onnistuneen OC? Arvostaisin kaikki pienetkin yksityiskohdat kuten juuri valmistunut ensimmäinen rakentaa ja emme halua pilata mitään. Esimerkiksi mitkä ohjelmat asentaa seurata temps, suorituskyky kasvaa, ohjelma ajaa minun CPU että raja ja miten, ja kaikki muut ohjelmat i pitäisi ensin asentaa? im vierasta tämä on ensimmäinen askel .... sieltä astun bios ja nipistää pois, mutta ... mitä minun on säätämistä täällä? kerrannaisvaikutus? tahansa, jossa on jännitteen ja ram? i-kirjain kaivata erityispiirteet kuten en tunne AT ALL kanssa. mikä on korkein lämpötila i haluaisi mennä? mitä nopeuksilla minun pitäisi päästä helposti tämän OC samoin? Myös sitä, mitä on hyvä lisäystä mennä perustettu? ja miten kunkin olisi increment testata kunnolla? im luultavasti puuttuu joitakin kysymyksiä myös, mutta paljain minulle jos ... palautetta? kiitos. tässä ovat minun tiedot: 36073 HD 500g | WD 7k 16M SATA2 WD5000AAKS 1 74,99 N82E16827136151 DVD BURN LG | GH20LS15 20X LS SATA RT 1 29,99 N82E16835100007 CPU THERMPASTE | ARCTIC SILVER5 3.5G% 1 5,99 N82E16817139004 PSU CORSAIR | CMPSU-550VX 550W RT 1 89,99 N82E16819115052 CPU Intel | c2d E7200 2.53G 775 45 'R 1 119,99 N82E16826104178 HIIRI Logitech | MX 518 USB RETAIL 1 39,99 N82E16899261001 TOOL ROSEWILL | RTK-001 RTL 1 3,99 N82E16820134641 MEM 2Gx2 | KST KVR800D2N6K2/4G R 1 72,99 N82E16813128337 MB Gigabyte GA-EP35-DS3L P35 RT 1 84,99 N82E16823126013 KB Logitech | 967738-0403 Delux 250% 1 6,99 N82E16835186134 CPUCOOLER | ARCTIC P4 | ACFZ7-PRO R |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yksi kaatua tietenkin OC tulossa. Bare minulle muutaman minuutin.
|
| |||
| |||
| ha ok todellakin i .... niin kauan kuin paljain kanssani samoin ... joka voi olla kohtuuton, koska et tekee enemmän Baring .... |
|
| |||
| |||
| Joten pään osaksi BIOS. (Painat Del kuin se saappaat) First things first avulla asettaa RAM jakaja. Toivon, että olet lukenut joitakin OC'ing tutorials, mutta nopeasti selittää joitakin asioita. The FSB on, miten koko järjestelmä kommunikoi suorittimen. Mitä nopeammin saat FSB voi suorittaa, sitä nopeammin koko järjestelmä voidaan ottaa käyttöön. FSB (MHz) x kerroin = Nopeus megahertseinä. CPU valmistajat ovat löytäneet tapoja tehostamiseksi nopeus, että FSB on CPU lähettämällä lisää ohjeita jokaisen kellon jaksolla. Joten sen sijaan, että lähettäisit yksi ohje jokaisen kellon jaksolla, Intel lähettää n 4 ohjeet kohti kellon jaksolla. Joten, kun tutustumaan FSB ja nähdä sen nopeus 1066mhz, se ei todellakaan ole käydessä, että nopeutta. Intelin CPUs ovat "quad pumpataan". Tämä tarkoittaa sitä, että FSB teidän core2 on todella käydessä 266mhz. Mitä näet on tehokas nopeus kun otetaan huomioon quad-pumpataan toimenpide Mainitsen tämän, koska kun olet o.c "Ing olet käsittelevät todellinen FSB ole tehokasta. Kerrannaisvaikutuksia osa nopeuden yhtälö on puhtaasti määrä, että kun kerrotaan, että FSB nopeus, antaa sinulle koko nopeus jalostaja. Esimerkiksi jos sinulla on suorittimen, jossa on 266MHz FSB (todellinen FSB nopeus) ja sillä on kerrannaisvaikutuksia 8, sitten yhtälö: (FSB) 266MHz x (kerroin) 8 = 2133MHZ varten suorittimen tai 2.13GHZ (I lainattavissa joitakin näistä bittiä alkaen Alexs overclocking opas nopeus) Joka tapauksessa meidän on asetettava RAM jakaja tehdä RAM suorittaa samaan tehokas nopeutta suorittimen jotta emme päädy overclocking RAM. Omalla aluksella, mielestäni se on nimeltään System Memory Multiplier tai samankaltaisia ja on emolevy Intellgient Tweaker. Sinun täytyy muuttaa sitä niin, RAM käy 533MHz tai lähellä sitä. Uskon, että tämä edellyttää asettaminen 2.0. Kun tämä on tehty, sen jälkeen voimme lisätä FSB. Mielestäni sinun pitää asettaa CPU Host Clock valvontavaliokuntaa Enabled (jos oikein muistan), jotta voit muuttaa FSB. Kun voit muuttaa FSB, vaihda se 10: llä. Ennen aivan BIOS, vaihda PCI Express Taajuus 100 sijasta Auto. Se voi vain haitallisella tavalla toisin. Olet nyt löydettävä Intel nopeusvaiheessa ja poista se. Sen teho säästö ohjelma Intel, joka alentaa sinun kerrannaisvaikutus automaattisesti ja estää overclocking. En muista, missä se kätkee joten sinun on löydettävä se BIOS. Kun thats tehty, tallenna ja poistu BIOS. Käynnistä uudelleen ja kirjautua Windows normaalisti. Mikään ei olisi oltava erilaisia. Lataa (joudut google heitä - edit: Olen tehnyt sen sinun puolestasi) Intel Burn Test, CPU-Z ja Real Temp. Avaa kaikki kolme ohjelmaa (sinun on ehkä otteen niitä ensin.) Aivan aluksi, katso CPU-Z. Marvel omassa työssä, suorittimen olisi nyt Kokonaispistemäärä. Katso tehokas CPU nopeus tai vastaavia alareunassa Windows. Sen megahertseinä ei Ghz. Nyt sinun on tarkistettava vakautta. Varmista ensin Real Temp on runnign niin voit tarkistaa lämpötiloissa. Ne eivät saisi olla yli 40 astetta tyhjäkäynnillä. Sitten mene Intel Burn Test päälle virheraportoinnin saada se suorittaa 10 testit ja anna sen käyttää kaikkia RAM. Hoefully se täydentää ilman virheitä ja lämpötiloja ei tulisi liian suuri. Kun se on kunnossa, voit jatkaa overclock. Pidä nostamalla FSB vähän kerrallaan, valitse vakautta. Lopulta saat siihen pisteeseen, että se ei ole vakaa, ja voit lopettaa overclocking siellä ja palata viimeksi vakaa asetuksia tai lisätä VCore pykälän. Otan sinuun yhteyttä, miten tehdä se - sinun pitää saada käsi BIOS ensimmäinen though. On vain penkoa ja katso, mitä löytää. Kysy kysymyksiä olet ja joku selittää yksityiskohtaisemmin. Tämä on tietenkin erittäin nopea ja likainen opas, mutta pitäisi päästä alkuun. Theres paljon opittavaa, ja haluan sinun kohti Alex opas tästä foorumeilla sekä oppaan Hexus: http://forums.hexus.net/hexus-hardwa...beginners.html Onnea!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Onko näin ok? minun RAM runs on 400MHz, ja luulin, että luin jostain, että sinulla ei pitäisi asettaa liian paljon korkeampi kuin käynnissä nopeus? |
|
| |||
| |||
| Ei, olet RAM runs on 800MHz. Sen DDR2, joten Double Data Rate.
|
| |||
| |||
| OK .. sitten wouldnt pudottamalla sen verokannan 533 on vähentynyt suorituskykyä? |
|
| |||
| |||
| Kyllä ja ei. Syynä sanoin tämä on siksi, kuten lisätä Front Side Bus on overclock jalostaja, voit myös nostaa nopeus RAM toimii osoitteessa, joka on kaksi kertaa Front Side Bus. Niin, että underclocking (niin sanotusti) RAM mahdollisimman paljon, te tiedätte, että et ole Loitonnetaan RAM ylittää rajansa. Kun sinulla on vakaa overclock, voit tietenkin muuttaa RAM jakaja nostaa nopeutta RAM takaisin ylös, nostamalla jakaja uudelleen.
|
| |||
| |||
| ok ... myös minun BIOS näyttää siltä, että monia asioita i voisi nipistää ... esimerkiksi: Robust grafiikka tehosterokotus? Suorituskykyä parantaa? Oletuksena on turbo (suurin asetus on erittäin suuri) CPU kellon suhde (kerrannaisvaikutus)-oletus oli asetettu 8 max 9 niin i bumped sen? PCI Express-taajuus (jonka mainitsitte on asetettu 100) suurin asetus on 150 Olisiko tämä smart tai pysyä 100? im varma, että minulla on enemmän kysymyksiä kuin hyvin .. kiitos |
|
| |||||
| |||||
| Quote:
Quote:
Quote:
Voit myös löytää mahdollisuus poistaa Intel nopeusvaiheessa tai C1e tai vastaavia, jos et ole jo tehnyt niin. Quote:
Quote:
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Roiskunut Kahvi ja (ilmeisesti?) Epäonnistui Rescue Attempt | fearsnake | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 15th Jun 2009 10:02 |
| Huono yritys käynnistystä järjestelmän! | nchid | General Software Chat | 3 | 6. Helmikuu 2008 17:29 |
| Ensinnäkin rakentaa yritys (laaja jakautuminen sisällä) | skinnyman9000 | Rautatavaran Chat | 20 | 10th Aug 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |