![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No ajattelin että tämä antaa ihmisten tietää, miten minun OCing on menossa. Muista, tämä on ensimmäinen kerta, kun olen koskaan OCed mitään
![]() The stuff Olen on seuraava: Emolevy: Gigabyte GA-P36-DS3L RAM: OCZ PC2-9200 Reaper (2x1GB) CPU: Intel E2180 (varastoliuos 2Ghz) (Mitä olen OCing) Ok, niin mitä olen tekemässä on I'm käyttäen Orthos pitää minun CPU 100% for a while (atleast 10 minuuttia, mutta yleensä kun siirryn muihin asioihin, joten on yleensä noin 45 min) ja jos se menee läpi Sakon I nostaa OC on järjestyksessä Esitän alla. Olen seuranta temps kanssa CPUID Hardware Monitor, ja Core Temp 0.99.3. Olen myös tekemässä WPrime 32M vertailukohtana niin olen karkea I dea suoritusindikaattoreita kasvaa. Spec: WPrime aika (sekuntia) Vanha tietokone (yksi sig): 103,656 Uusi @ Stock (2Ghz): 45,577 (jopa varastossa on valtava suorituskyvyn kasvu) New@2.5 GHz: 37.343 New@2.7 GHz: 33.734 New@2.8 GHz: 32.406 Aion olla jopa 0,1 GHz: n aikaan, kunnes päättää se ei ole vakaa tai vain alkaa olla liian kuuma oman mielemme mukaan. Mutta tällä hetkellä, mikä on korkein lämpötila olen ollut, 53C, joka on erittäin kohtuullinen. Any tips, tai kysymyksiä, kerro minulle Ja kun minun on saavuttanut korkeimman voin, aion Lähetä kuvakaappaus CPU-Z sitä. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| Ok, siis olen yrittänyt 2,9 GHz, mutta noin 15 min stressin testaus, se tuli esille virheen, niin se ei näyttäisi voin mennä korkeampi, vaikka aika ei ole mitään korkeampaa kuin 53C niin en ole varma, mitä se on, että ei toimi, tai minun on lisättävä Core jännite? (it's auto tällä hetkellä), mutta olen edelleen teki WPrime testi korot, ja sain 31,344 sekuntia, joten jos siellä on jotain mitä voisi tehdä, jotta pääsisin sitä suurempi, voi joku sanoa kiitos. |
|
| |||
| |||
| Hmm, mutta se näyttää 2,9 GHz on ok nyt ajattelin kokeilla toista stressitesti sen kanssa, ja se on jo noin 30 min, eikä ole keksinyt virheen, joten en ole varma, mitä se oli jotka eivät viime kerralla. |
|
| |||
| |||
| 2.9 on kuollut uudelleen ja olen yrittänyt asettaa 2.88GHz viime yönä, mutta se tuli esille virheen jälkeen noin 2 tuntia, joten tällä hetkellä olen yrittänyt 2,87 stressitesti, joka mielestäni olisi hienoa, koska FSB on RAM nopeus (joka oli mielestäni ongelma), vaikka emolevyn oli ment nopeuttaa RAM samanaikaisesti. Jokainen on ideoita, miten korjata? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä jännite olet kulki läpi suorittimen tällä hetkellä? CPUZ olisi voitava kertoa sinulle, jos et ole varma. Haluatko saada se pois päältä Auto nopeasti kuin se on vähemmän kuin ihanteellinen. Vanhan 65nm pelimerkit voi kestää valtava isku jännitteen ja silti selvitä hyvin. Saan huolissaan pitkään pitkäikäisyys on 65 astetta, mutta se vie jonkin to get there. Max jännite ihmiset näyttävät käydä läpi niitä ilma on noin 1,45 - 1,5. Jalostajan olisi helppo päästä 3 GHz, erityisesti teidän RAM ja uskon sinun osuma aivan helposti noin 1,38 volttia. Kun RAM, sinun pitää asettaa se on 1:1 suhde. Tämän pitäisi ratkaista niitä ongelmia, jotka liittyvät RAM. Kun testausta Orthos tai pääministeri sitten todella tarpeen antaa sille hyvän 12 tuntia todellinen korostaa. On monia ihmisiä, jotka uskovat, että heillä on 100 prosenttia vakauden näennäisestä pieni jännite, mutta tunnin kuluttua tai joten ydin on paska pois. Suorita se yön yli ja sitten tiedätte varmasti. 3dMark06 myös se hemmetin hyvä korostaa, ja ilmeisesti uuden Intel Burn Test on myös erittäin hyvä uusia nopeita tuloksia. http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1341978
|
| |||
| |||
| hyvin, jotta sinulla on lähetetty: Jännite sanoa's it's at 1,392 mukaan CPU-Z I'll kokeile laittaa sen manuaalisesti noin 1,42 katso jos se toimii. RAM on allready asetettu 1:1 Minulla on ollut käynnissä Orthos yössä varten kellot, jotka ovat mielestäni vakaa (tähän mennessä kaikki ovat epäonnistuneet jälkeen noin 2 1 / 2 tuntia. Olen myös yrittänyt Intel polttaa testi. EDIT: Olen käyttänyt CPUID Hardware seurata seurata temps samalla pelaamista, ja se sanoi CPU jännite on fluctualted välillä 1.36V ja 1.39V, ja RAM-muistia on vaihdellut 2.06V ja 3.26V ![]() ![]() ![]() Lisäksi en ole 3DMark06, joten se ei voi käyttää tätä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et tarvitse sammuttaa SpeedStep vuonna BIOS lopettamaan satunnainen jännitteen vaihtelut. Tämä voi myös korjata vakaus ongelmia undervolting voisi tappaa se.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Olen kääntänyt sen pois, ellei ole jotain muuta, joka ei samalla tavalla, mutta pyysi jotain muuta, I'll yrittää tarkastella uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Kokeile sammuttamalla "C1E" liian. Sama käsitellä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| En muista näe mitään kutsutaan C1E, I'll on tarkastella, kiitos. |