![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset! hyvin im saamaan uudet Q6600 huomenna ja ajattelin postitse etukäteen apua. oikeus i tarvitset apua seuraavat asiat. 1)Muisti ajoitus - Jostain syystä, kun minulla oli minun e6300 klo 2.8Ghz i voisi suorittaa vain tämän ram Olen nyt 6-6-6-18 tai jos i muuttunut sen sanoa 5-5-5-15 TAI 5-5-5 -- 18 ja käynnistettävä uudelleen, haluaisin saa näyttää monitorin ja minun oli nollata CMOS voida käynnistää uudelleen. Aion overclock on ehkä 3,2-3.4Ghz jos im onnekas, muistiini, joka on sidoksissa alle voi kestää jopa 2.1v-2.2v http://www.overclockers.co.uk/showpr...20 (OCZ2G8004GK) 2)Syöttöjännite prosessorin ja muistin - Nyt iknow sen eri jokaista, jotkut saattavat tarvita enemmän jännite kuin toisilla, mutta mitä jännite haluaisit suositella i asettaa minun Q6600 ja minun ram on saada 3 GHz vakaana käynnistimet? 3)Onko mitään muuta minun pitäisi tietää? tks ihmiset Omat tiedot Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa tiedät mitä teet, vain muistaa stressitesti vahvista se vakaa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juuri työtä jopa todella hitaasti. Saat RAM valitse oikea jännite manuaalisesti ja asettaa ajanoton kuin valmistaja on ehdotettu. Sitten käynnistetään RAM jakaja ja saada clocking! Kun se kaatuu, antaa sille lisää jännitettä, ja jatkaa:) Jos huomaat, sinun täytyy nostaa RAM nopeus saada korkeamman FSB sitten nostaa se sanoa 20MHz ja katso miten se reagoi. Jos se alkaa kaatuu, niin voit antaa sille anvisningen enemmän jännitettä, mutta varmista, että se on paljon ilmavirtaukset sen ympärille. Fried RAM eivät tuoksu hyvältä. Usko minua:) Voit myös nähdä, kuinka nopeasti voit saada RAM, ennen kuin aloitat vain alentamalla RAM jakaja. Silloin tiedät mitä voit tavoitteena.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Täsmälleen samalla tavalla kuin serverguy sanoi, En ole asiantuntija OCing kuitenkin olen tehnyt niin koneen onnistuneesti, ja suurin osa prosessia on oppimiskokemus, niin kauan kuin olet lukenut oppaan tai 2, ja tiedän yleisen ajatus , ja jotka eivät ole perusteettomia, teidän olisi sakko.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten helppoa se on overclock yksi Q6600 Kentsfield 2.4GHz with my setup? | Primal | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 9. Lokakuu 2008 11:26 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 9. Huhtikuu 2008 01:33 |
| Overclock q6600 | ironsferret | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 18th Mar 2008 13:03 |
| Overclocking minun Q6600. | Tronix | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 10th Mar 2008 09:18 |
| Voinko overclock yksi Q6600 näiden ambients? | cyberspacegenie | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 11th Aug 2007 09:16 |
| Thread Tools | |
| |