![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo mensen! goed im vanwege mijn nieuwe Q6600 morgen en dacht dat ik zou achteraf op voorhand voor de hulp. rechts Ik heb hulp nodig met de volgende dingen. 1)Geheugen timings - Voor wat voor reden toen had ik mijn e6300 op 2.8GHz Ik kon alleen deze ram heb ik nu op 6-6-6-18 of indien veranderde ik het te zeggen 5-5-5-15 OF 5-5-5 -- 18 en opnieuw, ik krijg geen weergave op de monitor en ik had om de CMOS te kunnen opstarten opnieuw. Ik ben van plan te overklokken tot misschien 3,2-3.4Ghz als im geluk, mijn geheugen dat gekoppeld is hieronder kan tot 2.1v-2.2v http://www.overclockers.co.uk/showpr...20 (OCZ2G8004GK) 2)Spanning voor de cpu en geheugen - Nu iknow zijn verschillend voor ieder systeem, sommigen hebben meer spanning dan de andere maar wat spanning zou u aanbevelen ik mijn Q6600 en mijn ram aan te leren 3Ghz stabiel voor starters? 3)Is er iets anders zou ik dat weten? tks mensen mijn specs Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als je weet wat je doet, maar vergeet niet om stress-test om te bevestigen dat het stabiel is.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Net werk echt langzaam. Voor het RAM-geheugen instellen op de juiste spanning handmatig en de timing als de fabrikant voorgesteld. Vervolgens worden de RAM divider en krijg kloksnelheid! Als het vastloopt, geven zij meer spanning, en verder:) Als je vindt dat je nodig hebt om het RAM-snelheid te krijgen een hogere FSB dan verhogen zeggen 20Mhz en zie hoe hij reageert. Als het begint te crashen, dan kon je er een inkeping meer spanning, maar zorg ervoor dat zij voldoende luchtstroom rondom het. Gebakken RAM niet ruikt lekker. Geloof me:) Je kon ook zien hoe snel kun je het RAM-geheugen voordat u start met slechts een verlaging van het RAM divider. Dan weet je wat je kunt streven.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Precies zoals serverguy zei, ik ben geen expert van OCing, echter heb ik gedaan op de machine met succes, en het grootste deel van het proces is een leerervaring, zo lang u gelezen hebben een gids of 2, en kennis hebben van de algemene gedachte , en zijn niet roekeloos, dan moet u wel goed.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe makkelijk zou het zijn om overklokken een Q6600 Kentsfield 2.4GHz met mijn setup? | Primal | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 9 okt 2008 11:26 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | De 9 april 2008 01:33 |
| Overklokken q6600 | ironsferret | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2008 13:03 |
| Overclocking mijn Q6600. | Tronix | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 10 mrt 2008 09:18 |
| Kan ik een Q6600 overklokken met deze ambients? | cyberspacegenie | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 11 aug 2007 09:16 |
| Thread Tools | |
| |