mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Navn Disse Bundkort Komponenter

Reply

Thread Tools
Old 8. maj 2009, 09:12
Ny Medlem Gruppen

Default Navn Disse Bundkort Komponenter

Jeg har gamle bundkort. Jeg har svært ved at identificere de komponenter i bundkortet. Please identificere komponenterne i bundkortet, som jeg har marked.I am sende øjebliksbillede af bundkortet sammen med markeringer. Please help me.
Attached Thumbnails
Name These Motherboard Components-motherboard.jpg  
Old 8. maj 2009, 09:41
Donor-Gruppen

Kan du læse hvor som helst fra det, hvad mærke og model er det?

Vil da blive meget lettere for os at fortælle dig, hvad det er.

Hvis ikke / som det er, jeg gør mit bedste på det billede du har sendt. Svært at sige men på grund af billedkvalitet og jeg er ikke helt sikker på orientering ..

@ Alle andre potentielle responder --
Intet galt med det billede, jeg har den gemt på mit skrivebord, helt legit.

(Mean ingen skade ved at Manoj Kumar, dets bare at nogle folk stille spørgsmål og forsøge at få os til at besøge ondsindede websteder eller downloade noget illegit.)
Old 8. maj 2009, 09:53
Donor-Gruppen

A = Kondensatorer, de er fastgjort til bundkort annonce, du behøver ikke at have anythingto gøre med dem.
B = North Bridge / South Bridge Chipset, ikke sikker på, der afhænger orientering / model.
C = Universal AGP Pro slots
D = Kunne være jumpere eller et PCI-E slot (Men virkelig svært at sige med kvaliteten af de pic)
E = PCI slots
F = ser ligesom I / O tilslutninger til bagsiden af PC (Bil kvalitet et spørgsmål)
G = USB og Floppy stik (til højre, og også nedenfor - som du ikke forespørgslen om - er IDE-stik)
H = *? Mindre end 240 pin RAM slots? * (Svært at sige på grund af pic kvalitet ..)
I = 240 pin RAM slots
J = Modsat B
K = Tænk det er bare IC (pi kvalitet igen ..), igen i lighed med kondensatorer det er loddet på mobo, behov intet gjort for det.
L = CPU opbevaring beslag

Det er, hvad jeg mener alligevel.

Billedkvalitet gør det meget svært at sige om nogle af dem.
Old 8. maj 2009, 11:47
Redaktør Gruppen

Det ser meget gerne et kollegium tildeling .. så her kommer den speel:

Her på Computer Juice, vi er glade for at fremme uddannelse af brugere, især i disse interessante og mere udfordrende områder. Men vi mener, at det er uhensigtsmæssigt at omgå læreprocesser ved direkte at hjælpe med projekter og opgaver i en uddannelsesmæssig karakter. Vi føler, at besvarelsen af disse spørgsmål vil ikke hjælpe dig med at lære det emne. Men hvis du har problemer med et bestemt emne, medlemmerne her vil blive glade for at forsøge at forklare principperne for dig, så vil du være i stand til at besvare spørgsmålet.

Også, at billedet er alt for små til at se let.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8. maj 2009, 12:11
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Det ser meget gerne et kollegium tildeling .. så her kommer den speel:

Her på Computer Juice, vi er glade for at fremme uddannelse af brugere, især i disse interessante og mere udfordrende områder. Men vi mener, at det er uhensigtsmæssigt at omgå læreprocesser ved direkte at hjælpe med projekter og opgaver i en uddannelsesmæssig karakter. Vi føler, at besvarelsen af disse spørgsmål vil ikke hjælpe dig med at lære det emne. Men hvis du har problemer med et bestemt emne, medlemmerne her vil blive glade for at forsøge at forklare principperne for dig, så vil du være i stand til at besvare spørgsmålet.

Også, at billedet er alt for små til at se let.
Ak, ja, der ikke krydser min mening, hvad det var for ..

Men mit svar meget vel kan være forkerte eftersom billedet er temmelig sjuskede gang udvidet til et punkt hvor man kan faktisk se noget.

Nu skal du sige det SG, et Word-dokument mærket op med et areal på siden for svar .. hvad er chancerne nogen gjorde det for os, eftersom det er uploadet et billede, så vi kunne ikke skrive, at i hvert fald

Ja, du skal gøre arbejdet selv.

Hvis du kommer tilbage om, og har problemer, vil jeg være glad for at levere billeder sige, hvad forskellige slots se ud, eller forklare, hvad der gør hvad.

Men hvis det er en opgave, ikke en generel wonderment, selv om jeg gjorde få det hele lige fra at små billede, svar som "kondensatorer" vil være vejen for vag til at videregive.
Old 9. maj 2009, 08:44
Ny Medlem Gruppen

Hvad er en A og K?
Old 9. maj 2009, 13:32
Donor-Gruppen

Start her

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 9. maj 2009, 14:46
Donor-Gruppen

Du er den google master phil. lol. Jeg aldrig få, hvad jeg leder efter, og du nail det døde om hver gang ...........
Old 9. maj 2009, 15:44
Donor-Gruppen

Google er alles ven
Old 9. maj 2009, 20:30
Donor-Gruppen

wow. at én ting er en ISA slot! wow Thats gamle. men min ven har en ældre en. måde ældre. han kunne fortælle u noget u behøver at vide om gamle pc's.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vil disse komponenter arbejde maxp457 General Hardware Chat 4 21. jun 2008 13:54
Hjælp på komponenter banjo7 General Hardware Chat 2 30 december 2007 15:23
Nye komponenter, der er nødvendige Den Badger CPU, bundkort og RAM 3 29th Dec 2007 15:12
Hvilke komponenter?? (HELP) diurno CPU, bundkort og RAM 11 20 november 2007 07:20
Komponenter, er det okay? Norbas General Hardware Chat 1 12 november 2007 18:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.