![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har gamle bundkort. Jeg har svært ved at identificere de komponenter i bundkortet. Please identificere komponenterne i bundkortet, som jeg har marked.I am sende øjebliksbillede af bundkortet sammen med markeringer. Please help me. |
|
| |||
| |||
| Kan du læse hvor som helst fra det, hvad mærke og model er det? Vil da blive meget lettere for os at fortælle dig, hvad det er. Hvis ikke / som det er, jeg gør mit bedste på det billede du har sendt. Svært at sige men på grund af billedkvalitet og jeg er ikke helt sikker på orientering .. @ Alle andre potentielle responder -- Intet galt med det billede, jeg har den gemt på mit skrivebord, helt legit. (Mean ingen skade ved at Manoj Kumar, dets bare at nogle folk stille spørgsmål og forsøge at få os til at besøge ondsindede websteder eller downloade noget illegit.)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| A = Kondensatorer, de er fastgjort til bundkort annonce, du behøver ikke at have anythingto gøre med dem. B = North Bridge / South Bridge Chipset, ikke sikker på, der afhænger orientering / model. C = Universal AGP Pro slots D = Kunne være jumpere eller et PCI-E slot (Men virkelig svært at sige med kvaliteten af de pic) E = PCI slots F = ser ligesom I / O tilslutninger til bagsiden af PC (Bil kvalitet et spørgsmål) G = USB og Floppy stik (til højre, og også nedenfor - som du ikke forespørgslen om - er IDE-stik) H = *? Mindre end 240 pin RAM slots? * (Svært at sige på grund af pic kvalitet ..) I = 240 pin RAM slots J = Modsat B K = Tænk det er bare IC (pi kvalitet igen ..), igen i lighed med kondensatorer det er loddet på mobo, behov intet gjort for det. L = CPU opbevaring beslag Det er, hvad jeg mener alligevel. Billedkvalitet gør det meget svært at sige om nogle af dem.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ser meget gerne et kollegium tildeling .. så her kommer den speel: Her på Computer Juice, vi er glade for at fremme uddannelse af brugere, især i disse interessante og mere udfordrende områder. Men vi mener, at det er uhensigtsmæssigt at omgå læreprocesser ved direkte at hjælpe med projekter og opgaver i en uddannelsesmæssig karakter. Vi føler, at besvarelsen af disse spørgsmål vil ikke hjælpe dig med at lære det emne. Men hvis du har problemer med et bestemt emne, medlemmerne her vil blive glade for at forsøge at forklare principperne for dig, så vil du være i stand til at besvare spørgsmålet. Også, at billedet er alt for små til at se let.
|
| |||
| |||
| Citat:
Men mit svar meget vel kan være forkerte eftersom billedet er temmelig sjuskede gang udvidet til et punkt hvor man kan faktisk se noget. Nu skal du sige det SG, et Word-dokument mærket op med et areal på siden for svar .. hvad er chancerne nogen gjorde det for os, eftersom det er uploadet et billede, så vi kunne ikke skrive, at i hvert fald ![]() Ja, du skal gøre arbejdet selv. Hvis du kommer tilbage om, og har problemer, vil jeg være glad for at levere billeder sige, hvad forskellige slots se ud, eller forklare, hvad der gør hvad. Men hvis det er en opgave, ikke en generel wonderment, selv om jeg gjorde få det hele lige fra at små billede, svar som "kondensatorer" vil være vejen for vag til at videregive.
|
| |||
| |||
| Hvad er en A og K? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start her
| |||
| |||
| Du er den google master phil. lol. Jeg aldrig få, hvad jeg leder efter, og du nail det døde om hver gang ........... |
|
| |||
| |||
| Google er alles ven |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow. at én ting er en ISA slot! wow Thats gamle. men min ven har en ældre en. måde ældre. han kunne fortælle u noget u behøver at vide om gamle pc's.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil disse komponenter arbejde | maxp457 | General Hardware Chat | 4 | 21. jun 2008 13:54 |
| Hjælp på komponenter | banjo7 | General Hardware Chat | 2 | 30 december 2007 15:23 |
| Nye komponenter, der er nødvendige | Den Badger | CPU, bundkort og RAM | 3 | 29th Dec 2007 15:12 |
| Hvilke komponenter?? (HELP) | diurno | CPU, bundkort og RAM | 11 | 20 november 2007 07:20 |
| Komponenter, er det okay? | Norbas | General Hardware Chat | 1 | 12 november 2007 18:41 |
| Thread Tools | |
| |