![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vanha emolevy. Minulla on vaikeaa löytää komponentteja emolevyn. Mitkä osat emolevyn, jonka olen marked.I am lähettämällä tilannekuvan emolevyn yhdessä merkinnät. Ole hyvä ja auta minua. |
|
| |||
| |||
| Voitko lukea missä tahansa siitä, mitä merkki ja malli on? Tämän jälkeen on paljon helpompaa meidän kertoa teille, mitä se on. Jos ei / kuin se onkin, olen tekemässä minun parhaiten kuvaa lähetitte. Vaikea sanoa vaikka sillä kuvan laatu ja en ole aivan varma että suuntautumiseen .. @ Kaikki muut mahdolliset responder -- Mitään väärää kuvaa, minulla on se tallennetaan työpöydälle, täysin legit. (Mean ole haitta, että Manoj Kumar, sen vain, että jotkut ihmiset kysyvät kysymyksiä ja yrittää saada meidät vierailla ilkivaltaisten sivustoja tai ladata jotain illegit.)
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| A = Kondensaattorit, ne on kiinnitetty emolevyn mainos sinun ei tarvitse olla anythingto tehdä heidän kanssaan. B = North Bridge / Southbridge Chipset, ole varma, mikä riippuu suuntautumiseen / mallin mukaan. C = Universal AGP Pro lähtö D = Voisiko olla puserot tai PCI-E-korttipaikka (Mutta todella vaikea kertoa, joiden laatu on pic) E = PCI-korttipaikkaa F = Näyttää aivan kuten I / O-liitännät takana PC (Pic laatu kysymys) G = USB-ja Floppy liittimiä (oikealla, ja myös alle - jotka ette kysely - ovat IDE-liittimet) H = *? Alle 240 nastainen RAM lähtö? * (Vaikea kertoa johtuu pic laatua ..) I = 240 nastainen RAM Slots J = Opposite B K = Ajattele, että se on juuri IC (pi laatu uudelleen ..), jälleen kuten kondensaattorit tämä on juotettu kiinni mobo, tarpeita ei tehnyt sitä. L = CPU kiinnike Se on mielestäni joka tapauksessa. Kuvan laatu on hyvin vaikea kertoa joitakin niistä.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä näyttää hyvin paljon kollegiona tehtävän .. niin tästä tulee speel: Täällä Computer Juice, olemme mielellämme edistää käyttäjien koulutusta, erityisesti näitä mielenkiintoisia ja haastavia alueita. Kuitenkin mielestämme on sopimatonta kiertää oppimisen prosesseihin suoraan auttaa hankkeita ja jakaessaan koulutuksellinen luonne. Olemme sitä mieltä, että vastatessaan näihin erityiskysymyksiin ei auta opit aiheesta. Kuitenkin, jos sinulla on ongelmia tietyn aiheen, jäsenet täällä mielellään yrittää selittää periaatteet sinulle niin voit vastata kysymykseen. Myös, että kuva on aivan liian pieni, jos haluat nähdä helposti.
|
| |||
| |||
| Quote:
Mutta minun vastaus voi hyvinkin olla epätarkkoja nähdä kuin kuva on melko kehno kerran laajentuneen siihen pisteeseen, jossa voi itse nähdä mitään. Nyt te sanotte, se SG, Word-asiakirjaan merkitty kanssa alueen puolella vastauksia .. mitkä ovat mahdollisuudet joku teki sen meille, kun otetaan huomioon, koska se ladannut kuvan joten emme voineet tyyppi, että joka tapauksessa ![]() Kyllä sinun pitäisi tehdä työtä itse. Jos tulet takaisin, vaikka, ja on vaikeuksia, olen iloinen voidessani antaa kuvien sanoa, mitä eri lähtö näyttää tai selittää, mitä tekee ja mitä. Mutta jos se on työsuhde ole yleinen ihmetys, vaikka tein saada kaikki heti, että pieni kuva, vastauksia, kuten "kondensaattorit" on tapa epämääräinen kuljettava.
|
| |||
| |||
| Mikä on A-ja K? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mennä tässä
| |||
| |||
| Olet google päällikön phil lol. En ole koskaan saada mitä Etsin, ja te kynsien se kuolleiden aina ........... |
|
| |||
| |||
| Google on kaikkien ystävä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow. että yksi asia on ISA slot! wow thats vanha. mutta ystäväni on vanhempi yksi. tavalla vanhempia. hän voisi kertoa u mitään u tarvitsee tietää vanhan tietokoneen.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nämä komponentit työtä | maxp457 | Rautatavaran Chat | 4 | 21. kesäkuu 2008 13:54 |
| Ohje Components | banjo7 | Rautatavaran Chat | 2 | 30 Dec 2007 15:23 |
| Uusi Komponentit Required | The Badger | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 29. Joulukuu 2007 15:12 |
| Mitkä osat? (HELP) | diurno | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 20. marraskuu 2007 07:20 |
| Osia, ne ovat kunnossa? | Norbas | Rautatavaran Chat | 1 | 12. marraskuu 2007 18:41 |
| Thread Tools | |
| |