mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Deze naam Motherboard Componenten

Reply

Thread Tools
Old 8 mei 2009, 09:12
Nieuw Lid Fractie

Default Deze naam Motherboard Componenten

Ik heb oude moederbord. Ik heb moeite met het identificeren van de componenten van het moederbord. Geef aan welke onderdelen van het moederbord dat ik heb marked.I ben het versturen van de momentopname van het moederbord samen met de markeringen. Please help me.
Attached Thumbnails
Name These Motherboard Components-motherboard.jpg  
Old 8 mei 2009, 09:41
Donor Groep

Kun je overal lezen van het merk en model wat het is?

Vervolgens wordt veel makkelijker voor ons om u te vertellen wat hij heeft.

Zo niet / als het is, ik doe mijn best op de foto die je verstuurd. Moeilijk te zeggen, maar vanwege de beeldkwaliteit en ik ben niet zo zeker over de koers ..

@ Elke andere potentiële responder --
Niets mis met het beeld, ik heb ze opgeslagen op mijn bureaublad, volledig legit.

(Mean geen kwaad dat door Manoj Kumar, haar gewoon dat sommige mensen vragen stellen en proberen om ons bezoek kwaadaardige sites of downloaden iets illegit.)
Old 8 mei 2009, 09:53
Donor Groep

A = condensators, zijn ze bevestigd aan het moederbord advertentie die u niet hoeft te hebben anythingto doen.
B = North Bridge / South Bridge Chipset, niet zeker of die, afhankelijk van de oriëntatie / model.
C = Universal AGP Pro slots
D = wellicht jumpers of een PCI-E slot (Maar echt moeilijk te zeggen, met de kwaliteit van de foto)
E = PCI slots
F = Lijkt net als I / O-aansluitingen voor de achterkant van de PC (Pic kwaliteit een probleem)
G = USB Floppy en connectoren (naar rechts, en ook hieronder - die u niet zoekopdracht - zijn IDE-aansluitingen)
H = *? Minder dan 240 pins RAM slots? * (Moeilijk te zeggen, te wijten aan pic kwaliteit ..)
I = 240 pins RAM-sleuven
J = Tegenover van B
K = Think it's just IC (pi kwaliteit weer ..), opnieuw als de condensatoren dit is gesoldeerd op mobo, moet er niets gedaan is.
L = CPU retentie beugel

Dat is wat ik denk toch.

Beeldkwaliteit maakt het erg moeilijk om te vertellen over een aantal van hen.
Old 8 mei 2009, 11:47
Moderator Groep

Dit ziet er heel graag een college opdracht .. dus hier komt de speel:

Hier bij Computer Juice, we zijn blij om de opleiding van de gebruikers, vooral in deze interessante en uitdagende gebieden. Maar wij vinden het ongepast is te omzeilen leerprocessen door rechtstreeks te helpen met projecten en opdrachten van een educatief karakter. Wij zijn van mening dat de beantwoording van deze vragen zal niet helpen je leert het onderwerp. Echter, als u problemen ondervindt met een bepaald onderwerp, de leden hier zullen u graag te proberen en te verklaren beginselen naar u zodat u in staat zal zijn de vraag te beantwoorden.

Ook dat beeld is te klein om makkelijk.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 mei 2009, 12:11
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Dit ziet er heel graag een college opdracht .. dus hier komt de speel:

Hier bij Computer Juice, we zijn blij om de opleiding van de gebruikers, vooral in deze interessante en uitdagende gebieden. Maar wij vinden het ongepast is te omzeilen leerprocessen door rechtstreeks te helpen met projecten en opdrachten van een educatief karakter. Wij zijn van mening dat de beantwoording van deze vragen zal niet helpen je leert het onderwerp. Echter, als u problemen ondervindt met een bepaald onderwerp, de leden hier zullen u graag te proberen en te verklaren beginselen naar u zodat u in staat zal zijn de vraag te beantwoorden.

Ook dat beeld is te klein om makkelijk.
Ah, ja die geen kruis mijn ogen voor wat het was ..

Maar mijn antwoord wellicht onjuist zien als het beeld is redelijk parvenuachtig keer uitgebreid tot een punt waar men daadwerkelijk kan zien.

Nu moet je zeggen dat het SG, een Word-document gemarkeerd met een ruimte aan de zijkant voor de antwoorden .. wat zijn de kansen iemand deed dat voor ons, want het is een afbeelding geüpload, dus we konden niet het type dat in ieder geval

Ja je moet doen het werk zelf.

Als je terugkomt is, en slechts met moeite, ik zal blij zijn om beelden zeggen, wat de diverse slots eruit, of uitleggen wat wat doet.

Maar als dat een opdracht niet een algemene verwondering, zelfs als ik kreeg het allemaal recht uit dat kleine afbeelding, antwoorden zoals "condensatoren" wordt manier om vaag te passeren.
Old De 9 mei 2009, 08:44
Nieuw Lid Fractie

Wat is A en K?
Old De 9 mei 2009, 13:32
Donor Groep

Gaan hier

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old De 9 mei 2009, 14:46
Donor Groep

U bent de kapitein google phil lol. Ik nooit wat ik zoek, en je nagel het dode op iedere keer ...........
Old De 9 mei 2009, 15:44
Donor Groep

Google is ieders vriend
Old De 9 mei 2009, 20:30
Donor Groep

wow. dat een ding is een ISA-slot! wow thats oud. maar mijn vriend heeft een oudere een. manier ouder. hij kon vertellen u alles wat u moet weten over oude pc's.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zal deze onderdelen werken maxp457 Algemeen Hardware Chat 4 21 jun 2008 13:54
Hulp op onderdelen banjo7 Algemeen Hardware Chat 2 30 dec 2007 15:23
Nieuwe onderdelen die nodig zijn De Badger CPUs, Moederborden & RAM 3 29 dec 2007 15:12
Welke onderdelen? (HELP) diurno CPUs, Moederborden & RAM 11 20 nov 2007 07:20
Componenten, zijn ze goed? Norbas Algemeen Hardware Chat 1 12 nov 2007 18:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.