![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb oude moederbord. Ik heb moeite met het identificeren van de componenten van het moederbord. Geef aan welke onderdelen van het moederbord dat ik heb marked.I ben het versturen van de momentopname van het moederbord samen met de markeringen. Please help me. |
|
| |||
| |||
| Kun je overal lezen van het merk en model wat het is? Vervolgens wordt veel makkelijker voor ons om u te vertellen wat hij heeft. Zo niet / als het is, ik doe mijn best op de foto die je verstuurd. Moeilijk te zeggen, maar vanwege de beeldkwaliteit en ik ben niet zo zeker over de koers .. @ Elke andere potentiële responder -- Niets mis met het beeld, ik heb ze opgeslagen op mijn bureaublad, volledig legit. (Mean geen kwaad dat door Manoj Kumar, haar gewoon dat sommige mensen vragen stellen en proberen om ons bezoek kwaadaardige sites of downloaden iets illegit.)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| A = condensators, zijn ze bevestigd aan het moederbord advertentie die u niet hoeft te hebben anythingto doen. B = North Bridge / South Bridge Chipset, niet zeker of die, afhankelijk van de oriëntatie / model. C = Universal AGP Pro slots D = wellicht jumpers of een PCI-E slot (Maar echt moeilijk te zeggen, met de kwaliteit van de foto) E = PCI slots F = Lijkt net als I / O-aansluitingen voor de achterkant van de PC (Pic kwaliteit een probleem) G = USB Floppy en connectoren (naar rechts, en ook hieronder - die u niet zoekopdracht - zijn IDE-aansluitingen) H = *? Minder dan 240 pins RAM slots? * (Moeilijk te zeggen, te wijten aan pic kwaliteit ..) I = 240 pins RAM-sleuven J = Tegenover van B K = Think it's just IC (pi kwaliteit weer ..), opnieuw als de condensatoren dit is gesoldeerd op mobo, moet er niets gedaan is. L = CPU retentie beugel Dat is wat ik denk toch. Beeldkwaliteit maakt het erg moeilijk om te vertellen over een aantal van hen.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit ziet er heel graag een college opdracht .. dus hier komt de speel: Hier bij Computer Juice, we zijn blij om de opleiding van de gebruikers, vooral in deze interessante en uitdagende gebieden. Maar wij vinden het ongepast is te omzeilen leerprocessen door rechtstreeks te helpen met projecten en opdrachten van een educatief karakter. Wij zijn van mening dat de beantwoording van deze vragen zal niet helpen je leert het onderwerp. Echter, als u problemen ondervindt met een bepaald onderwerp, de leden hier zullen u graag te proberen en te verklaren beginselen naar u zodat u in staat zal zijn de vraag te beantwoorden. Ook dat beeld is te klein om makkelijk.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar mijn antwoord wellicht onjuist zien als het beeld is redelijk parvenuachtig keer uitgebreid tot een punt waar men daadwerkelijk kan zien. Nu moet je zeggen dat het SG, een Word-document gemarkeerd met een ruimte aan de zijkant voor de antwoorden .. wat zijn de kansen iemand deed dat voor ons, want het is een afbeelding geüpload, dus we konden niet het type dat in ieder geval ![]() Ja je moet doen het werk zelf. Als je terugkomt is, en slechts met moeite, ik zal blij zijn om beelden zeggen, wat de diverse slots eruit, of uitleggen wat wat doet. Maar als dat een opdracht niet een algemene verwondering, zelfs als ik kreeg het allemaal recht uit dat kleine afbeelding, antwoorden zoals "condensatoren" wordt manier om vaag te passeren.
|
| |||
| |||
| Wat is A en K? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gaan hier
| |||
| |||
| U bent de kapitein google phil lol. Ik nooit wat ik zoek, en je nagel het dode op iedere keer ........... |
|
| |||
| |||
| Google is ieders vriend |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow. dat een ding is een ISA-slot! wow thats oud. maar mijn vriend heeft een oudere een. manier ouder. hij kon vertellen u alles wat u moet weten over oude pc's.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zal deze onderdelen werken | maxp457 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 21 jun 2008 13:54 |
| Hulp op onderdelen | banjo7 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 30 dec 2007 15:23 |
| Nieuwe onderdelen die nodig zijn | De Badger | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 29 dec 2007 15:12 |
| Welke onderdelen? (HELP) | diurno | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 20 nov 2007 07:20 |
| Componenten, zijn ze goed? | Norbas | Algemeen Hardware Chat | 1 | 12 nov 2007 18:41 |
| Thread Tools | |
| |