mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Navn Disse Hovedkort Components

Reply

Thread Tools
Old 8 mai 2009, 09:12
New Member Group

Default Navn Disse Hovedkort Components

Jeg har gamle hovedkortet. Jeg har problemer med å identifisere komponentene på hovedkortet. Vær identifisere komponentene på hovedkortet som jeg har marked.I am sending øyeblikksbildet av hovedkort sammen med merkingen. Behage hjelpe meg.
Attached Thumbnails
Name These Motherboard Components-motherboard.jpg  
Old 8 mai 2009, 09:41
Donor Group

Kan du lese alt fra hva merke og modell er det?

Vil da bli mye lettere for oss å fortelle deg hva det er.

Hvis ikke / som det er, jeg gjør mitt beste på bildet du sendte. Vanskelig å fortelle om på grunn av bildekvalitet og jeg er ikke så sikker på orientering ..

@ Alle andre potensielle feriesvaret --
Ikke noe galt med bildet, jeg har det lagret på skrivebordet, helt legit.

(Mean ingen skade av at Manoj Kumar, det bare at noen stiller spørsmål og prøver å gjøre oss besøke ondsinnede nettsteder eller laste ned noe illegit.)
Old 8 mai 2009, 09:53
Donor Group

A = Kondensatorer, de er festet til hovedkortet annonsen du ikke trenger å ha anythingto gjøre med dem.
B = North Bridge / South Bridge Chipset, ikke sikker på hvilken, avhenger legning / modell.
C = Universal AGP Pro slots
D = Kan være jumpers eller PCI-E slot (Men egentlig vanskelig å si med kvaliteten på bilde)
E = PCI slots
F = Ser ut akkurat som I / O-tilkoblinger på baksiden av PC (Foto kvalitet et problem)
G = USB og Floppy connectors (til høyre, og også nedenfor - som du ikke søket på - er IDE connectors)
H = *? Mindre enn 240 pin RAM slots? * (Vanskelig å si på grunn av bilde kvalitet ..)
I = 240 pin RAM slots
J = motsatte av B
K = Tenk det er bare IC (pi kvalitet igjen ..), igjen som kondensatorer dette er soldered på mobo, trenger ikke gjort det.
L = CPU festebrakett

Det er hva jeg tror allikevel.

Bildekvalitet gjør det svært vanskelig å fortelle om noen av dem.
Old 8 mai 2009, 11:47
Moderator Group

Dette ser veldig ut som en høyskole oppdrag .. Så her kommer speel:

Her på Computer Juice, er vi glade for å fremme utdanning, spesielt i disse spennende og mer utfordrende områder. Men vi synes det er upassende å omgå læringsprosesser ved direkte bidrar med prosjekter og oppgaver for en lærerik naturen. Vi føler at besvare disse spørsmålene vil ikke hjelpe deg å lære emnet. Men hvis du har problemer med et bestemt emne, medlemmene her vil gjerne prøve og forklare prinsippene for deg slik at du kan svare på spørsmålet.

Også at bildet er altfor lite til å vise enkelt.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 mai 2009, 12:11
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by serverguy View Post
Dette ser veldig ut som en høyskole oppdrag .. Så her kommer speel:

Her på Computer Juice, er vi glade for å fremme utdanning, spesielt i disse spennende og mer utfordrende områder. Men vi synes det er upassende å omgå læringsprosesser ved direkte bidrar med prosjekter og oppgaver for en lærerik naturen. Vi føler at besvare disse spørsmålene vil ikke hjelpe deg å lære emnet. Men hvis du har problemer med et bestemt emne, medlemmene her vil gjerne prøve og forklare prinsippene for deg slik at du kan svare på spørsmålet.

Også at bildet er altfor lite til å vise enkelt.
Ah, ja som ikke krysser meg hva det var for ..

Men mitt svar kan være unøyaktige siden bildet er ganske shoddy gang utvidet til et punkt der man faktisk kan se noe.

Nå sier du det SG, et Word-dokument merket med et areal på siden for svar .. Hva er sjansene for at noen gjorde det for oss, siden det er lastet opp et bilde så vi kunne ikke typen som i anyway

Ja, du bør gjøre arbeidet selv.

Hvis du kommer tilbake om, og har problemer, vil jeg gjerne gi bildene si hva ulike sporene ser ut, eller forklare hva som gjør hva.

Men hvis det er en oppgave ikke en generell wonderment, selv om jeg gjorde få det bra fra det lille bildet, svar som "kondensatorer vil være mulig å vage til å passere.
Old 9 mai 2009, 08:44
New Member Group

Hva er A og K?
Old 9 mai 2009, 13:32
Donor Group

Dra her

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 9 mai 2009, 14:46
Donor Group

Du er Google master Phil lol. Jeg blir aldri det jeg leter etter, og du nail den døde på hver gang ...........
Old 9 mai 2009, 15:44
Donor Group

Google er alles venn
Old 9 mai 2009, 20:30
Donor Group

wow. at det er et ISA slot! wow dvs gammel. men min venn har en eldre en. måten eldre. Han kunne fortelle u alt u trenger å vite om gamle PC-er.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vil disse komponentene arbeid maxp457 General Hardware Chat 4 21 juni 2008 13:54
Hjelp på Components banjo7 General Hardware Chat 2 30 desember 2007 15:23
Nye komponenter Required The Badger CPUer, Hovedkort & RAM 3 29 desember 2007 15:12
Hvilke komponenter? (Hjelp) diurno CPUer, Hovedkort & RAM 11 20 nov 2007 07:20
Komponenter, er det ok? Norbas General Hardware Chat 1 12 nov 2007 18:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.