![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey Er der nogen kender til en anstændig 4GB stick RAM? Gør et bygge ATM, og jeg ønsker 4GB at starte med, men jeg ønsker ikke at bruge op 2 af mine slots - så jeg har 3 venstre for fremtidig opgradering. Så det kan ikke være en 2x2gb kit. Thanks, Ollie.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du fortæller os bundkortet vi kan se op den krævede specifikation af hukommelse.
| |||
| |||
| Hvis det er for P5Q du mister den dobbelte kanal funktionalitet medmindre du lægger i et par. Med blot en pind du falde ned til en enkelt kanal operation. Dual-channel arkitektur kræver en dual-channel-stand bundkort og to eller flere DDR eller DDR2 SDRAM hukommelsesmoduler. Den hukommelsesmoduler er installeret i matchende banker, der sædvanligvis er farvekodede om bundkort. Disse separate kanaler give hver hukommelsesmodul adgang til memory controller, stigende gennemstroemningsmaengde båndbredde.Hvad din brugervejledning siger, er Du kan installere varierende hukommelse størrelser i Kanal A og Channel B. |
|
| |||
| |||
| Yeah yeah yeah mate Jeg ved ... Jeg var ikke beder om oplysninger om, hvordan det hele værker .. heller ikke jeg vil have nogen til at fortælle mig, hvad min egen mobo gør, og hvad min helt egen brugervejledning siger .. hvis jeg ikke allerede kender og ønskede at jeg kunne have nået en arm og fandt ud af mig selv. Jeg er blot at spørge, hvis nogen kender en god cheapish 4 gig stick RAM. Senere kan jeg få en anden samme spec samme leverandør stick og skubbe det i for dobbelt kanal operation. Endnu senere en anden 2. For nu er jeg bare efter en 4GB stick af DDR2 DIMM ikke-ECC RAM
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsair gør en 4GB stick, de er meget dyre skønt ($ 100 her, så med moms + sædvanlige britiske priser .. Ouch).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du kan have stor eller hurtig, men ikke begge dele, det ser ud. 2GB vil gå på 1200MHz, 4GB vil gå på 800 MHz. Jeg tror ikke nogens endnu arbejdede ud af, hvordan den afkøle en 4GB 1200MHz stick. Jeg kunne nemt være forkert. |