![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ei kukaan tiedä kunnollista 4GB kiinni RAM-muistia? Tekee rakentaa atm, ja haluan 4GB aloittaa pois mutta en halua käyttää enintään 2 minun lähtö - niin, että minulla on 3 vasemmalta tulevaa päivitystä. Joten tämä ei voi olla 2x2gb pakki. Kiitos, Ollie.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos kerrot meille emolevyn voimme etsiä vaaditun eritelmän muistia.
| |||
| |||
| Jos se on P5Q olet menettämässä kaksoiskäyttöä kanava toiminnallisuutta ellet teki pari. Vain yhdellä kiinni sinun pudota alas yhden kanavan toiminnasta. Dual-arkkitehtuuri edellyttää dual-kanava-yhteensopiva emolevyn ja kahden tai useamman DDR tai DDR2 SDRAM muistin moduulit. Muistia moduulit asennetaan vastaavat pankit, jotka ovat yleensä väreillä annetun Emolevy. Nämä eri kanavan että jokainen muisti moduuli pääsy muistin ohjain, lisäämällä läpijuoksu kaistanleveyttä.Mitä käyttäjän opas sanoo, on Asiakas saa asentaa erilaisia muistin kokoa Channel A ja Channel B. |
|
| |||
| |||
| Joo joo joo materiala Tiedän ... En ollut pyytää info siitä, miten se kaikki toimii .. enkä halua joku kertoa minulle, mitä oma mobo ja mitä minun ikioma käyttöoppaassa sanoo .. jos en jo tiedä ja halusi Voisin ovat päässeet ulos käsivarren ja sai itse. Olen vain kysyä jos joku tietää hyvän cheapish 4 keikka kiinni RAM-muistia. Myöhemmin voin saada toisen saman spec sama myyjä kiinni ja työntää sen kahta kanavan toiminnasta. Vaikka myöhemmin toisessa 2. Nyt olen vain jälkeen 4GB kiinni ja DDR2 DIMM non-ECC RAM
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsair tekee 4GB kiinni, ne on hyvin kallista, vaikka ($ 100, niin alv + tavallista UK hinnat .. ai).
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sinulla voi olla suuri tai nopea, mutta ei molempia, se näyttää. 2GB menee klo 1200MHz, 4GB menee at 800MHz. En usko kenenkään vielä toiminut, miten jäähtyä yksi 4GB 1200MHz kiinni. Voisin helposti olla väärässä. |