![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Er det noen som vet om en anstendig 4GB pinne RAM? Gjør en bygge minibank, og jeg vil 4GB å begynne med, men jeg ønsker ikke å bruke opp 2 av mine slots - slik at jeg har 3 venstre for fremtidig oppgradering. Så dette kan ikke være et 2x2gb kit. Takk, Ollie.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du forteller oss hovedkortet vi kan finne de nødvendige spesifikasjonen av minnet.
| |||
| |||
| Hvis det er for P5Q du miste dobbel kanal funksjonalitet, med mindre du legge i et par. Med bare en pinne du slippe ned til én kanal drift. Dual-kanalers arkitektur krever en dual-channel-kompatible hovedkort og to eller flere DDR eller DDR2 SDRAM minne moduler. Minnemodulene er installert i matchende banker, som vanligvis er fargekodet på hovedkort. Disse separate kanaler at hver minnemodul tilgang til minne kontrolleren, øke gjennomstrømningen båndbredde.Hva brukerhåndboken sier er Du kan installere varierende hukommelse størrelser i Kanal A og Channel B. |
|
| |||
| |||
| Yeah yeah yeah kompis jeg vet ... Jeg ble ikke bedt om info om hvordan det hele fungerer .. heller ikke jeg ønsker at noen skal fortelle meg hva min egen mobo virker og hva min egen brukerhåndboken forteller .. hvis jeg ikke allerede vet, og ville jeg kunne ha nådd ut en arm og funnet ut selv. Jeg bare spør om noen vet om en god cheapish 4 gig stokk RAM. Senere kan jeg få en annen samme spec samme leverandør kjepp og skyve den inn for dual kanal drift. Selv etter en 2. For nå er jeg bare etter en 4GB kjepp av DDR2 DIMM ikke-ECC RAM
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsair gjør 4GB stokk, de er svært dyre skjønt ($ 100 her, så med MVA + vanlig UK priser .. Au).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du kan ha stor eller rask, men ikke begge deler, det ser ut. 2GB vil gå på 1200MHz, 4GB vil gå på 800MHz. Jeg tror ikke noen ennå jobbet ut hvordan du avkjøle en 4GB 1200MHz pinne. Jeg kunne lett bli feil. |