![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Im going at opbygge en stærk Gaming Rig. Jeg har omkring 1.000 £ budget, og jeg har omkring 800 £ i retning af en CPU Mobo Ram, GPU og lydkort. Brug for rådgivning om dem skål, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du synes som du i samme båd som mig
Jeg får / har allerede Intel Q6600 Core 2 Quad, at jeg vil overclock - 160 EVGA / XFX 780i SLI bundkort (så du kan få sli eller tri SLI, hvis du ønsker det) - 200 enhver goord ram omkring 200 for 4 gig nvidea goeforce gtx 768MB grafikkort - 300 total = 850 Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun få en GTX hvis spilletid på 1920x1200. Hvis mindre 8800GT vil sortere dig pænt. Også en hel del billigere, som i næsten halvdelen af prisen, og kan spille på 1920x1200 bare ikke så godt som GTX men du kan altid bare slå et par detalje indstillinger ned eller slukke AA for de ekstra par fps. Jeg vil gå nysgerrig for en spec for dig nu. Jeg er enig med Cewy på Quad men du vil ikke se fordelen i spil lige nu som ikke mange er kodet til at bruge en quad. Hvis du vil ud og ud CPU ydeevne nu da det skal være en dobbelt, og det skal være den E6850. Både den og quad er prissat tæt, med E6850 er ca £ 20 mere.
|
| |||
| |||
| så vil quad være kommet mere nyttige senere? |
|
| |||
| |||
| Yup. Ikke mange (jeg kender 3, men der kan være et par mere) er endnu. Men de vil blive garanteret. Det tog omkring 2 år for spil udviklere til at gøre brug af Duals, er det først for alvor taget ud på en stor måde siden Conroe blev frigivet. Nu cpu fabrikanten ikke fører til "MHz krig" mere, men er nu en mere effektiv arkitektur og flere CPU på en enkelt dør de samme udviklere i virkeligheden ikke har et valg, som de er, der ønsker at udvide spiloplevelse. Hvad tror du kører GPU forbedringer?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| "Hvad tror du kører gpu forbedringer?" mexicanere?? |
|
| |||
| |||
| Var det sarkasme Cewy?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| nej lol det var en tilfældig kommentar beskriver det faktum, at mange foerign lande bliver mere og mere industri på grund af de ansatte accepterer en lavere løn ^ ^ Der var ikke en fornærmelse enten ... bare nogle af mine tørre humor |
|
| |||
| |||
| Alex måske du kunne svare mig på et spørgsmål med mig at være en idiot. Tag Crysis for eksempel Dens minimumskrav og 2,8 GHz Core 2 Duo vil gøre det pænt med sin 2x3.0Ghz Men (Heres mig er en noob) Ville Quad køre det som det er 4x 2.4Ghz? Skål, |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det min specs er baseret på en P4 2,8 GHz. En E6300 (1,83 GHz) har mere spilletid dygtighed end denne cpu på grund af sin bedre rundt arkitektur, det er jeg, jeg tror, 4 mindre pipeline etaper bopæl. Spiludviklere give minimum specs baseret på det absolutte minimum kræves for at starte spillet uden at det bryder sammen, og dermed kunstigt at øge markedet for salg. Det er umoralsk, men lovlig, da den ikke tager hensyn frame rates, AA, eller detalje indstillinger. Løsningen af din skærm spiller kraftigt i, hvor godt et spil kører. Den større skærm til skærm har flere pixels. Jo flere pixel, jo sværere GPU'en (og i mindre grad, CPU) har til at arbejde.