![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, IM aikoo rakentaa Tehokas Gaming Rig. Minulla on noin £ 1000 talousarviosta ja minulla on noin £ 800 kohti CPU Mobo Ram, GPU ja äänikortti. Tarvitsevat neuvoja niistä hurraa, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| te tuntua samassa veneessä kuin minä
Saan / jo Intel Q6600 Core 2 Quad että aion overclock - 160 EVGA / XFX 780i SLI emolevy (niin voit olla SLI tai tri sli jos haluat) - 200 kaikki goord RAM noin 200 4 keikka nvidea goeforce GTx 768-näytönohjain - 300 Yhteensä = 850 My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vain saada GTX, jos peli on 1920x1200. Jos vähemmän 8800GT tulee lajitella te oikein mukavasti. On myös paljon halvempaa, kuin lähes puoleen hintaan ja voi peli 1920x1200 vain ei yhtä hyvin kuin GTX, mutta voit aina vain kääntää joitakin yksityiskohtaisia asetuksia alas tai poistaa AA nämä ylimääräiset muutaman fps. Menen utelias ja spec sinulle nyt. Olen samaa mieltä Cewy siitä Quad mutta et näe hyötyä peleissä aivan vielä ei paljon koodataan käyttää quad. Jos haluat pois ja ulos suorittimen suorituskykyyn nyt se on kaksi, ja se on e6850. Sekä se Quad on hinnoiteltu kiinteästi, ja e6850 on noin £ 20 lisää.
|
| |||
| |||
| joten Quad on tullut enemmän hyötyä myöhemmin?? |
|
| |||
| |||
| YUP. Kovinkaan paljon (tiedän 3, mutta saattaa olla vähän enemmän) on vielä. Mutta ne, taattu. Kesti noin 2 vuotta pelien kehittäjien käyttää nähdä itseään, se on vain todella otettu pois suuren tavalla, koska Conroe julkaistiin. Nyt CPU valmistajan eivät käyvät "MHz sodan" enää, mutta on nyt tehokkaampaa arkkitehtuuria ja CPU: n yhteen die samat kehittäjät eivät oikeastaan ole valinnanvaraa, koska he haluavat laajentaa pelikokemusta. Mitä luulet asemat GPU parantaa?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| "Mitä luulet asemat GPU parantaa?" meksikolaisiin?? |
|
| |||
| |||
| Oliko tuo sarkasmia Cewy?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| no lol se oli satunnainen kommentin, jossa esitetään, että monet foerign maat ovat yhä enemmän teollisuuden koska työntekijät hyväksyvät pienemmällä palkalla ^ ^ Että wasnt loukkaus joko ... vain joitakin minun kuivaa huumoria |
|
| |||
| |||
| Alex Ehkä voisitte vastata kysymykseen minulle on Idiootti. Ole Crysis esimerkiksi Sen Vähimmäisvaatimukset ovat 2,8 GHz ja Core 2 Duo tekee niin kauniisti sen 2x3.0Ghz Mutta (harhaoppi että olen noob) Olisiko Quad ajelu se koska se on 4x 2.4Ghz? Hurraa, |
|
| |||
| |||
| Quote:
Min tiedot perustuvat P4 2.8GHz. E6300 (1,83 GHz) on enemmän pelaamista suorituskykyään kuin tämä CPU koska sen paremmin ympärillä arkkitehtuurin, se on todella uskon, 4 vähemmän putki vaiheessa asuvat. Game Developers annettava vähintään tiedot perustuvat vähäiseksi tarpeen käynnistää pelin ilman sitä kaatuu, näin keinotekoisesti lisätä markkinoiden myynnistä. Se on moraalitonta, mutta oikeudellinen koska siinä ei oteta huomioon kehykseen hinnat, AA, tai yksityiskohtaisia asetuksia. Päätöslauselmassa monitori pelaa vahvasti, kuinka hyvin kaikki pelit toimii. Suurempi näytön seurata on enemmän pikseleitä. Enemmän pikseleitä vaikeampi GPU (ja vähemmän, CPU) on työssä.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Neuvoja Laptop Components. | Haun | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 20 lokakuu 2009 21:09 |
| Päivitys neuvoja tarvitaan | Isaac Appiah | Rautatavaran Chat | 2 | 10th Jun 2009 14:24 |
| Hieman neuvoja tarvitaan | megatavu | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 20. marraskuu 2008 09:25 |
| Jotkut PSU Neuvonta Needed | Macmac508 | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 27. Joulukuu 2007 15:28 |
| Laptop neuvoja tarvitaan | Kevan Kelly | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 12. Joulukuu 2007 09:16 |
| Thread Tools | |
| |