mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Må kjøpe komponenter Advice nødvendig.

Reply

Thread Tools
Old 29 Dec 2007, 13:28
Medlem Group

Hei,

Im skal bygge en kraftig Gaming Rig.

Jeg har ca £ 1000 budsjettet og jeg har om £ 800 mot en Mobo Ram CPU, GPU og lydkort.

Trenger du råd om dem

skål,
Old 29 Dec 2007, 13:34
Donor Group

du virker som du i samme båt som meg
Jeg får / har allerede
Intel Q6600 Core 2 Quad at jeg vil Overclock - 160
EVGA / XFX 780i SLI hovedkort (slik at du kan ha sli eller tri sli hvis du ønsker det) - 200
noen goord ram ca 200 for 4 gig
nvidea goeforce GTX 768MB skjermkort - 300
total = 850

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 29 desember 2007, 17:10
Donor Group

Bare få et GTX hvis gaming på 1920x1200. Hvis mindre 8800GT vil sortere deg pent. Også mye billigere, som i nesten halve prisen og kan spillet på 1920x1200 bare ikke samt GTX, men du kan alltids bare slå noen detalj innstillinger ned eller slå av AA for de ekstra få fps.

Jeg går Nosey for en spec for deg nå.

Jeg er enig med Cewy på Quad men du vil ikke se nytte i spill ennå som ikke mange er kodet til å bruke en Quad.

Hvis du vil ut og ut cpu ytelse nå da det må være en dobbel, og det må være E6850.

Både den og de fire er priset tett med E6850 er ca £ 20 mer.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 29 desember 2007, 17:30
Donor Group

så fire vil komme mer nyttig senere?
Old 29 Dec 2007, 17:34
Donor Group

Yup. Ikke mange (jeg vet av 3, men det kan være noen flere) er ennå.

Men de vil bli, garantert.

Det tok rundt 2 år for spill utviklerne å gjøre bruk av duals, er den eneste virkelig tatt av på en ny måte siden Conroe ble lansert. Nå cpu produsentens ikke fører til "MHz krigen" lenger, men nå går for mer effektiv arkitektur og mer cpu skjer en terning de samme utviklerne har egentlig ikke et valg som de ønsker å utvide spillopplevelsen. Hva tror du kjører GPU forbedringer?

-Kanoakavirus
Old 29 Dec 2007, 17:37
Donor Group

"Hva tror du kjører GPU forbedringer?

meksikanere?
Old 29 desember 2007, 17:41
Donor Group

Var det sarkasme Cewy?

-Kanoakavirus
Old 29 desember 2007, 17:44
Donor Group

nei lol det var en tilfeldig kommentar som beskriver det faktum at mange foerign land blir mer industriell grunn arbeiderne akseptere en lavere lønn

^ ^ Det var ikke en fornærmelse enten ... bare noen av mine tørre humor
Old 30nde Dec 2007, 08:34
Medlem Group

Alex kanskje du kunne svare meg et spørsmål med meg å være en Idiot.

Ta Crysis for eksempel
Dens Minimumskrav er 2.8Ghz og Core 2 Duo vil gjøre det pent med 2x3.0Ghz sin Men (heres meg å være en noob) Ville Quad kjøre det som det er 4x 2,4 Ghz?

Skål,
Old 30nde Dec 2007, 11:19
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by banjo7 View Post
Alex kanskje du kunne svare meg et spørsmål med meg å være en Idiot.

Ta Crysis for eksempel
Dens Minimumskrav er 2.8Ghz og Core 2 Duo vil gjøre det pent med 2x3.0Ghz sin Men (heres meg å være en noob) Ville Quad kjøre det som det er 4x 2,4 Ghz?

Skål,
Hei Banjo. Bare fordi du ikke vet noe som ikke gir deg en idiot, du bare vet ikke.

De min spesifikasjoner er basert på en P4 2,8 GHz. En E6300 (1,83 GHz) har mer spilling dyktighet enn dette cpu på grunn av bedre all round arkitektur, det har jeg tro, 4 mindre rør etapper bosatt.

Spillutviklere gi minimum spesifikasjoner basert på et absolutt minimum for å starte spillet uten å krasje, og dermed kunstig øke markedet for salg. Det er umoralsk, men lovlig da det ikke tar hensyn bildefrekvens, aa, eller detaljer innstillinger.

Oppløsningen på skjermen din spiller tungt i hvor godt alle spill kjører. Jo større skjermen skjermen har flere piksler. Jo flere piksler desto vanskeligere GPU (og mindre, har cpu) til å fungere.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.