![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Im skal bygge en kraftig Gaming Rig. Jeg har ca £ 1000 budsjettet og jeg har om £ 800 mot en Mobo Ram CPU, GPU og lydkort. Trenger du råd om dem skål, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du virker som du i samme båt som meg
Jeg får / har allerede Intel Q6600 Core 2 Quad at jeg vil Overclock - 160 EVGA / XFX 780i SLI hovedkort (slik at du kan ha sli eller tri sli hvis du ønsker det) - 200 noen goord ram ca 200 for 4 gig nvidea goeforce GTX 768MB skjermkort - 300 total = 850 Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare få et GTX hvis gaming på 1920x1200. Hvis mindre 8800GT vil sortere deg pent. Også mye billigere, som i nesten halve prisen og kan spillet på 1920x1200 bare ikke samt GTX, men du kan alltids bare slå noen detalj innstillinger ned eller slå av AA for de ekstra få fps. Jeg går Nosey for en spec for deg nå. Jeg er enig med Cewy på Quad men du vil ikke se nytte i spill ennå som ikke mange er kodet til å bruke en Quad. Hvis du vil ut og ut cpu ytelse nå da det må være en dobbel, og det må være E6850. Både den og de fire er priset tett med E6850 er ca £ 20 mer.
|
| |||
| |||
| så fire vil komme mer nyttig senere? |
|
| |||
| |||
| Yup. Ikke mange (jeg vet av 3, men det kan være noen flere) er ennå. Men de vil bli, garantert. Det tok rundt 2 år for spill utviklerne å gjøre bruk av duals, er den eneste virkelig tatt av på en ny måte siden Conroe ble lansert. Nå cpu produsentens ikke fører til "MHz krigen" lenger, men nå går for mer effektiv arkitektur og mer cpu skjer en terning de samme utviklerne har egentlig ikke et valg som de ønsker å utvide spillopplevelsen. Hva tror du kjører GPU forbedringer?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| "Hva tror du kjører GPU forbedringer? meksikanere? |
|
| |||
| |||
| Var det sarkasme Cewy?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| nei lol det var en tilfeldig kommentar som beskriver det faktum at mange foerign land blir mer industriell grunn arbeiderne akseptere en lavere lønn ^ ^ Det var ikke en fornærmelse enten ... bare noen av mine tørre humor |
|
| |||
| |||
| Alex kanskje du kunne svare meg et spørsmål med meg å være en Idiot. Ta Crysis for eksempel Dens Minimumskrav er 2.8Ghz og Core 2 Duo vil gjøre det pent med 2x3.0Ghz sin Men (heres meg å være en noob) Ville Quad kjøre det som det er 4x 2,4 Ghz? Skål, |
|
| |||
| |||
| Sitat:
De min spesifikasjoner er basert på en P4 2,8 GHz. En E6300 (1,83 GHz) har mer spilling dyktighet enn dette cpu på grunn av bedre all round arkitektur, det har jeg tro, 4 mindre rør etapper bosatt. Spillutviklere gi minimum spesifikasjoner basert på et absolutt minimum for å starte spillet uten å krasje, og dermed kunstig øke markedet for salg. Det er umoralsk, men lovlig da det ikke tar hensyn bildefrekvens, aa, eller detaljer innstillinger. Oppløsningen på skjermen din spiller tungt i hvor godt alle spill kjører. Jo større skjermen skjermen har flere piksler. Jo flere piksler desto vanskeligere GPU (og mindre, har cpu) til å fungere.