mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Brug for hjælp med Bundkort For Gateway GT5056

Reply

Thread Tools
Old 6. april 2009, 19:59
Ny Medlem Gruppen

Default Brug for hjælp med Bundkort For Gateway GT5056

Im om hvad jeg mener er mit 3. blæste mor bord. Im ikke alle, at computer kyndige så de sidste gange jeg har bare lad bedste købe sende det ud til fabrikken udskiftning. Well im gøres med denne rute, og tænkte, om nogen her kunne fortælle mig, hvilken slags bundkort jeg har brug for denne computer siden im planlægning i gang med en eftermarkedet bord, så jeg forhåbentlig plejer at købe en anden. Thats så meget!
Old 6. april 2009, 20:45
Donor-Gruppen

Default Brug for hjælp med Bundkort For Gateway GT5056

Hvis dit bundkort er dør mere end én gang, du kan have en defekt PSU eller snavset magt, som du skal løse, før de køber en ny eller vil du sandsynligvis have samme problem igen. Google siger, at PCI-E Lane om disse bundkort ofte dørMen så kan det ikke være det.

Bundkortet brug for, er en socket 939, men disse er gamle, sjældne (none sælges på NewEgg) og dyrere. Udskiftning er det ikke sandsynligt, at være omkostningseffektivt, fordi prisen på nye computere: Du betaler i gennemsnit omkring $ 75 for dette bundkort, men når en ny computer med massive ydeevne stigninger er omkring $ 250, der ikke synes effektive til mig.

Her er oplysninger om mulige afløsere, selvom info er fra det tidspunkt, hvor 939 var stadig rundt så det er meget mere vanskeligt at finde passende bestyrelser.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Gateway Fx Vil ikke oprettes forbindelse til internettet rdrjunkie1 General Hardware Chat 5 31 marts 2009 07:19
Gateway problem piruco44 Laptops, Mobiles & PDA'er 6 27th May 2008 06:37
XP Drivere til Gateway MT6823B scrivomcdivo Multimedia & Codecs 4 17th Dec 2007 11:26
Bluetooth Audio Gateway bnichols04 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 29 november 2007 18:39
Gateway - sort skærm. mandymariee Grafikkort & Monitors 2 26. sep 2007 17:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.