mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Need Help Met Moederbord Voor Gateway GT5056

Reply

Thread Tools
Old 6 apr 2009, 19:59
Nieuw Lid Fractie

Default Need Help Met Moederbord Voor Gateway GT5056

Im op wat ik denk aan mijn 3e geblazen moeder boord. Im niet al die computer savvy, zodat de laatste keer heb ik gewoon laten Best Buy send it off voor fabriek vervanging. Well im gedaan met die route en vroeg me af of iedereen hier kan me vertellen wat voor soort moederbord ik nodig voor deze computer sinds im planning aan de gang en een aftermarket boord zodat ik hopelijk wont moeten kopen een ander. Thats so much!
Old 6 apr 2009, 20:45
Donor Groep

Default Need Help Met Moederbord Voor Gateway GT5056

Als uw moederbord is sterven meer dan een keer heeft u mogelijk een defecte PSU of vuile stroom die je nodig hebt op te lossen voordat u een nieuwe of je zal waarschijnlijk het zelfde probleem weer. Google zegt dat de PCI-E Lane op deze moederborden vaak sterft, Maar, dus het kan niet zo zijn dat.

Het moederbord nodig is, is een socket 939, maar deze zijn oude, zeldzame (geen worden verkocht op NewEgg) en duurder. Vervanging is het waarschijnlijk niet rendabel zijn aangezien de prijs van nieuwe computers: u betaalt gemiddeld ongeveer $ 75 voor dit moederbord, maar bij een nieuwe computer met enorme prestaties verhogingen is ongeveer $ 250, dat lijkt niet efficiënt voor mij.

Hier is informatie over mogelijke vervangers, maar de info komt uit bij de 939 nog steeds rond dus het is veel moeilijker te vinden van passende borden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Gateway Fx maakt geen verbinding met het internet rdrjunkie1 Algemeen Hardware Chat 5 31 mrt 2009 07:19
Gateway probleem piruco44 Laptops, Mobiles & PDA's 6 27 jun 2008 06:37
XP Drivers voor Gateway MT6823B scrivomcdivo Multimedia & Codecs 4 17 dec 2007 11:26
Bluetooth Audio Gateway bnichols04 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 29 nov 2007 18:39
Gateway - zwart scherm. mandymariee Grafische Kaarten & Monitors 2 26e sep 2007 17:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.