Als uw moederbord is sterven meer dan een keer heeft u mogelijk een defecte PSU of vuile stroom die je nodig hebt op te lossen voordat u een nieuwe of je zal waarschijnlijk het zelfde probleem weer. Google zegt dat de PCI-E Lane op deze moederborden
vaak sterft, Maar, dus het kan niet zo zijn dat.
Het moederbord nodig is, is een socket 939, maar deze zijn oude, zeldzame (geen worden verkocht op NewEgg) en duurder. Vervanging is het waarschijnlijk niet rendabel zijn aangezien de prijs van nieuwe computers: u betaalt gemiddeld ongeveer $ 75 voor dit moederbord, maar bij een nieuwe computer met enorme prestaties verhogingen is ongeveer $ 250, dat lijkt niet efficiënt voor mij.
Hier is informatie over mogelijke vervangers, maar de info komt uit bij de 939 nog steeds rond dus het is veel moeilijker te vinden van passende borden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "