![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en k9mmv bundkort, som er blevet givet mig nogle sorg. Siden januar det begyndte at låse op på BIOS indførelse skærmen (undertiden jeg kom til skrivebordet og derefter låst op). Efter at kontakte kundeservice, de foreslog at reseat RAM (udført, og hvis det er RAM, det ville være at bippe, anyway, right?), Skifte batteri (gjort), rent ud CMOS (gjort), og intet hjalp. Nr. brændte mærker på ryggen eller front (ingen kortslutning). Hvis jeg tog det ud, placeret på en ikke-ledende overflade, som er forbundet til strømforsyningen, og shorted beføjelse swithch, det startede op OK. Indtil næste nedfryses. Jeg sætter i en anden HDD, men efter installation af XP, det frøs, og begyndte at hele. Sendte den tilbage, sagde de, det fungerede fint, der føres tilbage til huset, og ... brændt lugt, og en gnist mellem diskette og huset's ramme. Floppy aftagne, bøn, tænde-det fungerer fint. Nr. brændende, ingen gnist. Ny XP heldigvis installere Hellgate-nedbrud, og problemet igen. Plastikkort skåret væk, og som er anbragt mellem bedrift studs og bord, skruer "toppe, og bestyrelsen (sandwiching bestyrelsen, faktisk)-ingenting. Det virkede OK før, så jeg tror ikke, det er en defekt ledning sted kortslutning i bestyrelsen, men hvad fanden jeg vide? Lige nu ville jeg bare gerne hack det op i små stykker. Er der nogen, der har nogen ideer, hvad der kunne gå på? Jeg bad om testresultaterne fra selskabet, hvis det er nogen hjælp. Please help ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, mareridt. Lyder som PSU hvis det som unpredicatble og temperamentsfuld er det. Prøv at skifte til et ekstra en, eller en du kender værker fra en anden pc. Hvis ikke bare købe en ny, de er så billige.
|
| |||
| |||
| Tak for svaret. Så du mener, at BB er funktionssvigtet? Selskabet sværger det ikke. Jeg vil være virkelige glade for at ændre det (og få en PCI Express-kort), men desværre viser det sig, selv Starbucks er ude af mit nå lige nu:) |
|
| |||
| |||
| MO? Jeg tænker at strømforsyningen er, hvad's dodgy her, jeg troede, du har sendt tilbage bundkortet, eller du sendt tilbage til PSU såvel?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Min dårlige. Engelsk ikke er det første sprog her, og jeg kan stadig ikke vænne sig til overdreven brug af forkortelser:) (Og jeg forskning, så der er mange ...) Så strømforsyning? Jeg vil forsøge at få en anden en for tiden. (Den gamle ikke har tilstrækkeligt typer stik, der er nødvendige for MO ...) |
|
| |||
| |||
| Åh undskyld, did'nt indse, jeg vil forsøge at slække på forkortelser eller sætte dem i parentes, så du ved, for fremtiden, hvad de betyder ![]() Så, ja, hvis strømforsyning (PSU) ikke har tilstrækkeligt connecters for bundkortet, det kunne nemt være, hvorfor den ikke vil starte op, er det simpelthen ikke få magt.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Screensaver Locks Windows 7 | mctw | Windows-operativsystemer | 5 | 21 November 2009 04:47 |
| Computer Låse op før RAM Count | Heerlo | General Hardware Chat | 0 | 10. jun 2009 15:02 |
| Hjælp! computer låser op til 1 sek derefter sin fine men dets virkelig ofter er der sker! | cheesepuff | General Hardware Chat | 11 | 13th May 2008 16:13 |
| Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba | rmartin158 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 2 april 2008 23:23 |
| Dell Latitude 630 låse op med mine Sprint Pantech px500 mobile card | rmartin158 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 27 januar 2008 16:53 |
| Thread Tools | |
| |