vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Need Help: emolevy Lukot Up Käynnistäminen

Reply

Thread Tools
Old 12 huhtikuu 2009, 14:54
Uusi Jäsen

Minulla on k9mmv emolevy, joka on antanut minulle surua.
Tammikuusta se alkoi lukita klo BIOS käyttöönotto näytön (joskus sain työpöydälle ja sitten lukkojen taakse). Kun yhteyttä asiakaspalveluun ne ehdotti reseat RAM (tehty ja jos se on RAM-muistia, se halua olla äänimerkin, joka tapauksessa, eikö?), Vaihda akku (tehty), putsata CMOS (tehty), eikä mikään auttanut. Ei palanut merkkejä takana tai edessä (ei oikosulku). Jos otin sen pois, sijoitettava levylle ei-johtavista pinta, joka on kytketty virtalähteen, ja shorted valta swithch, se aloitti OK. Vasta seuraavana jäätyä.
Esitin toisessa HDD, mutta asennuksen jälkeen XP: n, se jäädytti, ja kaikki alkoi yli. Lähetti sen takaisin, he sanoivat se toimi hyvin, laita takaisin taloon, ja ...
palanut haju, ja kipinä välillä levyke ja talo: n puitteissa.
Floppy irrotetaan, rukous, teho-it works fine. N: o polttaminen ei kipinä. Uusi XP, onneksi asentamista Hellgate törmäystä, ja ongelma uudelleen.
Muovikortteja leikata pois, ja saattaa välillä tilalla studs ja aluksella, ruuvit "paras, ja linjan (sandwiching hallituksen tosiasiallisesti)-mitään. Se toimi OK ennen, joten en usko, että se on viallinen lanka jonnekin oikosululta hallituksessa, mutta mitä helvettiä minä tiedän? Juuri nyt olin aivan hakkeroida sen pieniksi palasiksi.
Eikö kukaan ole mitään ideoita, mikä voisi mennä? Pyysin testin tuloksia yrityksen, jos se on mitään apua.
Ole hyvä ja auta ...
Old 13 huhtikuu 2009, 09:24
Rahoittajien ryhmän

Vau, painajainen.

Kuulostaa PSU, jos se on yhtä unpredicatble ja temperamentikas siitä.

Yritä siirtoa varten säästää tai yksi tiedät toimii eri tietokoneeseen.

Jos ei vain ostaa uusi, he ovat niin edullisia.
Old 13 huhtikuu 2009, 18:04
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta. Joten mielestäni HKE on toimintahäiriö? Yhtiön vannoo ei.
I'd olla todella onnellinen muuttaa sitä (ja saada PCI Express-kortti), mutta valitettavasti se osoittautuu jopa Starbucks on pois minun tavoittaa juuri nyt:)
Old 14 huhtikuu 2009, 02:38
Rahoittajien ryhmän

RR?
Olen ajattelu Power Supply Unit on mitä konstikas tänne, ajattelin lähetitte takaisin emolevy, tai voit lähettää takaisin PSU samoin?
Old 15 huhtikuu 2009, 16:14
Uusi Jäsen

Minun virheeni. Englanti ei ole ensimmäinen kieli, ja vielä ei voi tottua liiallinen käyttö lyhenteistä:)
(Ja en tutkimusta, joten on paljon ...)

Joten virtalähde? I'll yrittää saada toinen tällä hetkellä. (Vanhaa ei ole tarpeeksi tyyppiset liitännät, joita varten tarvitaan HKE ...)
Old 16 huhtikuu 2009, 07:58
Rahoittajien ryhmän

Voi anteeksi, did'nt ymmärrettävä, I'll yritä rentoutua ja lyhenteet tai laittaa ne suluissa jotta tiedät tulevaisuudessa, mitä ne tarkoittavat

Joten, kyllä, jos virtalähteen yksikön (PSU) ei ole tarpeeksi connecters varten emolevy, joka voisi aivan hyvin olla, miksi se ei käynnisty, se ei yksinkertaisesti saada valtaa.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.