![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een k9mmv moederbord, dat is dat ik sommige verdriet. Sinds januari begon het te vergrendelen op de BIOS invoering scherm (soms kreeg ik op het bureaublad en vervolgens opgesloten). Na contact met de klant de dienst die zij stelt aan de zitplaats voorzien RAM (gedaan en als het RAM, it'd be pieptoon, toch, hè?), Wijzigt u de batterij (gedaan) en schoon uit de CMOS (gedaan), en niets hielp. Geen verbrande merken aan de achterzijde of de voorzijde (geen kortsluiting). Als ik vond het uit, geplaatst op een niet-geleidend oppervlak, aangesloten op de stroomvoorziening, en kortgesloten de macht swithch, is gestart op OK. Tot de volgende bevriezen. Ik heb in een andere harde schijf, maar na het installeren van XP, maar bevroor, en begon allemaal voorbij. Stuurde het terug, ze zeiden dat werkte prima, terug in het huis, en ... verbrande geur, en een vonk tussen de diskette en het huis van de frame. Floppy vrijstaande, gebed, de macht op het werkt prima. Geen verbranding, geen vonk. Nieuwe XP, gelukkig installeren Hellgate-crash, en probleem opnieuw. Plastic kaarten uitknippen, en tussen het bedrijf studs en de raad van bestuur, de schroeven 'tops, en het bord (sandwiching het bord, eigenlijk)-niets. Het werkte goed voor, dus ik denk niet dat het een foute kabel ergens kortsluiting de raad, maar wat weet ik? Nu ik zou graag willen hack it up in kleine stukjes. Heeft iemand enig idee wat er zou kunnen gaan? Ik vroeg voor de test resultaten van de onderneming, als het enige hulp. Please help ... |
|
| |||
| |||
| Wow, nachtmerrie. Klinkt als PSU als het als unpredicatble en temperamentvolle als dat. probeer een reserve voor een, of weet je werkt vanaf een andere pc. Indien niet alleen een nieuwe kopen, ze zijn zo goedkoop.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Dank u voor het antwoord. Dus u denkt dat de MO wordt storing? Het bedrijf zweert niet. Ik zou echt graag te veranderen (en een PCI Express-kaart), maar helaas, het blijkt zelfs Starbucks buiten mijn bereik nu:) |
|
| |||
| |||
| MO? Ik denk de Power Supply Unit is wat dodgy hier, ik dacht dat je terug het moederbord, of je terug de PSU ook?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Mijn fout. Engels is niet de eerste taal hier, en ik kan nog steeds niet wennen aan het overmatig gebruik van afkortingen:) (En ik doe onderzoek, dus er zijn een hoop ...) Dus voeding? Ik zal proberen om een ander voor het moment. (De oude heeft niet genoeg soorten aansluitingen die nodig zijn voor de MO ...) |
|
| |||
| |||
| Oh sorry, did'nt realiseren, zal ik proberen om op afkortingen of ze tussen haakjes, zodat u weet voor de toekomst wat ze betekenen ![]() Dus, ja, indien de voeding (PSU) heeft niet genoeg connecters voor het moederbord, dat heel goed konden worden waarom het niet zal opstarten, het is gewoon niet de macht.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Screensaver Locks Windows 7 | mctw | Windows besturingssystemen | 5 | 21 november 2009 04:47 |
| Computer Vergrendelingen vóór RAM Graaf | Heerlo | Algemeen Hardware Chat | 0 | 10 jun 2009 15:02 |
| Help! computer vergrendelt u aan voor 1 sec vervolgens haar geldboete, maar de echt ofter is gebeurt! | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 11 | 13 jun 2008 16:13 |
| Sprint Pantech PX500 lock-up van mijn Dell Latitude 630, maar niet mijn Toshiba | rmartin158 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 2 april 2008 23:23 |
| Dell Latitude 630 sloten met mijn Sprint Pantech px500 mobiele kaart | rmartin158 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 27 Jan 2008 16:53 |
| Thread Tools | |
| |