vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Need Help overclocking - Did I Hit the Wall? How Can I Go Higher?

Reply

Thread Tools
Old 19 huhtikuu 2009, 11:43
Rahoittajien ryhmän

OK aluksi, minulla on E8500 OC'd on 4Ghz vakaana. mitään ongelmia, eikä yli volting. Suorittimen jännite on varastossa ja RAM-jännite on 2.04v (specs sanoi, että se olisi 2-2.1v, niin otan sen keskellä), mutta minun pitäisi olla muut asetukset automaattisesti?
(ks. kuva alla)

on, että turvallinen? minun pitäisi asettaa manuaalisesti niitä? jos näin on, asettaa ne mitä? ja minun tavoite suoritintehon on 4.2Ghz, ei 4. jälkeen 4Ghz Uskon "osuma seinään", kuten he kutsuvat sitä. Miten minun pitäisi mennä noin saada suuremman nopeuden? minun pitäisi yli voltin suoritintehon vähän stableize sitä? jos, niin kuinka paljon enemmän jännite? apua on loistavaa jätkät. kiitos etukäteen.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 25 huhtikuu 2009, 11:53
Jäsen

thats sairas Toivoisin tiesi miten OC minun Q6600 quad 2.4:) lol
Old 25 huhtikuu 2009, 13:14
Jäsen

vain kääntää se on pienin lisäyksin mahdollista. enemmän jännite pitäisi auttaa vakauttamaan sitä

ja YRTNEG, overclocking on melko yksinkertainen, tutustu tämä, Paitsi jos on sarkastinen, ja ive juuri hieman noob
Old 25 huhtikuu 2009, 13:48
Jäsen

na i nvr tutkinut todella kuten ystäväni Cew27 OCed sama CPU nd se sekaisin kaikesta nyt hän on sitä Clocked alle varastossa vain stabalize
Old 26 huhtikuu 2009, 18:58
Rahoittajien ryhmän

Auts. im erittäin tyytyväisiä 4Ghz, mutta olen aina rakkaus liioittelijana. joten haluan vain mennä hieman volttia kerrallaan? kunnes se vakaa? i luku huonosti yrittää 4.1GHz ensimmäinen ja OV kunnes vakaa jos i dont on OV paljon. minun pitäisi mennä siitä näin?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.