mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Trenger du hjelp Overclocking - Gjorde jeg Hit The Wall? Hvordan kan jeg gå høyere?

Reply

Thread Tools
Old 19 april 2009, 11:43
Donor Group

OK første av, jeg har en E8500 OC'd til 4Ghz stabilt. ingen problemer, og ingen over volting. CPU spenningen på lager og RAM spenningen på 2.04v (spesifikasjoner mener det bør være 2-2.1v, så jeg satt den i midten), men bør jeg ha de andre innstillingene på automatisk?
(se bildet nedenfor)

er det trygt? bør jeg sette dem? Hvis ja, angi dem til hva? og mine mål for CPU er 4.2Ghz, ikke 4. etter 4Ghz Jeg tror jeg "traff veggen" som de kaller det. Hvordan bør jeg gå om å få en høyere fart? skal jeg over volt CPU litt til stableize det? Hvis ja, hvor mye mer spenning? hjelp er herlig folkens. takk på forhånd.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 25 april 2009, 11:53
Medlem Group

dvs syk Jeg skulle ønske jeg visste hvordan OC min Q6600 quadkjerne 2.4:) lol
Old 25 april 2009, 13:14
Medlem Group

bare slå den opp i det minste trinn mulig. mer spenning bør bidra til å stabilisere den

og YRTNEG, overclocking er ganske enkelt, ta en titt på dette, Med mindre den blir sarkastisk og Ive bare vært litt av en noob
Old 25 april 2009, 13:48
Medlem Group

na i nvr sett det som min venn Cew27 OCed samme CPU nd det messed alt nå har han den under Clocked nedenfor lager bare å stabalize
Old 26 april 2009, 18:58
Donor Group

Au. im veldig glad på 4Ghz, men jeg liker å gå over toppen. så jeg skal bare gå litt mer volt på et tidspunkt? inntil sin stabil? i figuren ill prøve 4.1GHz først og OV inntil stabil forutsatt i dont må OV mye. bør jeg gå med det sånn?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.