![]() |
|
| |||
| |||
| Min PC shutdown så jeg åbnede det op for at finde den heatsink møde om grafikkort. Nu er der fire kroge knyttes til hvert hjørne af bundkort hvor heatsink sidder men jeg har kun to "arme" på heatsink sig selv, men det ser ud som det er, hvordan det var at være så jeg er ikke bekymret over det. Mit problem er, at en af de kroge, der mangler, og jeg har ikke fundet det løs overalt i sagen. Jeg kan ikke tillade sig at bare tage min pc til et værksted og få dem ordne det så jeg håber at finde en løsning, at jeg kan gøre mig selv. Jeg har allerede gjort nogle forskning og fra hvad jeg har læst indtil videre, er det min opfattelse, at Arktis 5 termisk selvklæbende vil hjælpe mig "permanent" indstille heatsink tilbage om bord. Jeg er også ført til at tro, at våben og kroge, på mobo og heatsink henholdsvis lukke et kredsløb, der gør det muligt pc'en til at starte op. Hvis dette kredsløb ikke er lukket derefter PC vil ikke starte op til beskytter den mod overophedning. Er jeg helt forkert ved det? Hvordan vil jeg går om at forsøge at finde en erstatning krogen? kunne jeg forsøger at rig noget eller behøver det ikke præcis de samme ting? Hvis ja, kan jeg nu vise sig en af de to kroge på tavlen, at jeg ikke bruger, eller ville det blot til stede et andet problem? Jeg er generelt tænker, at jeg bare kunne forhåbentlig rig noget med krog, måske endda bøje armen om heatsink at røre bord lettere og derefter bruge det arktiske klæbemiddel til at holde heatsink knyttet til bord. Jeg er ikke fantastiske med computere, men jeg er ikke doven og allerede har tilbragt en hel del timer forsøger at finde en løsning på mit problem. Jeg kan ikke loddemateriale, men min far kan muligvis hjælpe med at hvis det er nødvendigt. Jeg har inkluderet et par billeder, så du kan få en bedre repræsentation af det, jeg står over for. I'm sorry for det lange indlæg, men jeg vil virkelig sætte pris på enhver indsigt eller råd nogen af jer kan give mig. På forhånd tak PS: Du kan efter min bedste overbevisning, bundkortet er tale om en Intel Pentium 4 2.6GHz med 800 MHz Bus på en i865G Baseret Bundkort. ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt re fastgør køleprofil endnu men ved hjælp af 1. og 4. klip og anvende nye Tpaste? |