vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Need Help Reattaching Heatsink että Mobo

Reply

Thread Tools
Old 19 maaliskuu 2009, 18:06
Uusi Jäsen

Default Need Help Reattaching Heatsink että Mobo

Oma pc shutdown joten avataan sen löytää heatsink istuu että näytönohjain. Nyt on neljä koukkua liitettävä jokaiseen kulmaan, emolevy, jossa heatsink istuu mutta minulla on vain kaksi "aseita" on the heatsink sinänsä, mutta näyttää siltä, että näin se oli tarkoitus olla niin en ole huolestunut siitä. Minun ongelmani on, että yksi niistä koukut puuttuvat, en ole löytänyt sitä löysä missään tapauksessa.

Minulla ei ole varaa vain minun pc osaksi korjaamo ja ne vahvistaa niin olen haluavat löytää vaihtoehto, että voin tehdä itsekin. Olen jo tehnyt tutkimuksen ja sen perusteella, mitä olen lukenut niin paljon, se on minun, että Arctic 5 lämpövaurio liima auttaa minua "pysyvästi" asettaa heatsink takaisin linjan. Olen johtanut myös sitä mieltä, että aseita ja koukkuja, että mobo ja heatsink vastaavasti sulkea piiri, jonka avulla tietokoneesta käynnistyä. Jos tämä piiri ei ole suljettu sitten tietokone ei käynnisty suojella sitä ylikuumenemiselta. Olenko täysin väärässä tässä asiassa?

Miten lähden siitä, että yritämme löytää korvaavaa koukussa? voisin yrittää rig jotain tai se on sama asia? Jos näin on, voinko tulla tupsahtaa toinen koukut: n johtokunnan, joissa minulla ei ole käytössä tai se, että juuri nykyinen toinen ongelma?

Olen yleensä ajatella, että voisin vain toivottavasti rig jotain koukussa, mahdollisesti jopa taivutussuunnassa markkinaehtoperiaatteen annetun heatsink koskettaa hallituksen helpompaa, ja käytä sitten Arctic liima pitää heatsink liitteenä linjan.

En ole hämmästyttävää tietokoneiden kanssa, mutta en ole laiska ja on jo käytetty aivan muutaman tunnin yrittää löytää ratkaisu minun ongelmani. En voi juote mutta isäni voi mahdollisesti auttaa, että jos se on tarpeen. Olen liittänyt muutamia kuvia, jotta voit saada paremman edustuksen what I'm edessä. Olen pahoillani pitkällä postitse, mutta olin todella arvostaa mitään tietoja tai neuvoja mitään voit antaa minulle.

Kiitos jo etukäteen

ps: Jos haluat parhaan tietämyksen mukaan emolevy kyseessä on Intel Pentium 4 2.6GHz with 800MHz Bus on i865G Perustuen emolevy.

Old 19 maaliskuu 2009, 20:33
Rahoittajien ryhmän

Default Need Help Reattaching Heatsink että Mobo

Oletko kokeillut uudelleen liittämällä jäähdytyselementti vielä, mutta käyttää 1. ja 4. leikkeet ja soveltaa uusia Tpaste?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Haluan kierrosaikoja minun heatsink, mutta minä tarvitsen apua ensimmäinen cheesepuff Rautatavaran Chat 7 1. Jul 2008 06:52
Heatsink Ongelmia? Ozzie82 CPUs, Emolevyt & RAM 18 19th Apr 2008 12:36
PC ei pysyt uusia CPU fan / heatsink navnut Rautatavaran Chat 8 16. Maaliskuu 2008 16:30
Cpu tuuletin ja heatsink auttaa louhmaylin CPUs, Emolevyt & RAM 1 8. Jan 2008 05:43
Onko tämä heatsink liian paljon? DBAN CPUs, Emolevyt & RAM 4 4. Jan 2008 17:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.