mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Need Help Reattaching koelplaat te mobo

Reply

Thread Tools
Old 19 maart 2009, 18:06
Nieuw Lid Fractie

Default Need Help Reattaching koelplaat te mobo

Mijn pc afsluiten dus ik opende het op bij het vinden van de koeling zit op de videokaart. Nu zijn er vier haken aan elke hoek van het moederbord waar de koeling zit, maar ik heb maar twee "wapens" op de koelplaat zelf, maar het eruit ziet dat is hoe het bedoeld was te zijn, dus ik ben niet bezorgd over dat. Mijn probleem is dat een van de haken ontbreekt en ik heb niet gevonden los overal in de zaak.

Ik kan me niet veroorloven om gewoon mijn pc in een reparatiewerkplaats en te laten repareren dus ik hoopte dat er een optie dat ik kan mezelf. Ik heb al wat onderzoek gedaan en van wat ik heb gelezen tot nu toe, het is mijn opvatting dat Arctic 5 thermische lijm zal mij helpen "permanent" de koeling terug op het bord. Ik ben ook geleid om te geloven dat de armen en haken op de mobo en koeling respectievelijk, in de buurt een schakeling die het mogelijk maakt de pc opstart. Als dit circuit niet gesloten is dan de pc start niet op te beschermen tegen oververhitting. Ben ik helemaal verkeerd over weten?

Hoe zou ik over ga proberen om een vervanger te vinden haak? zou ik proberen te rig iets of is zij moeten precies hetzelfde ding? Zo ja, kan ik pop uit een van de twee haken op het bord dat ik niet gebruikt, of zou dat alleen maar een ander probleem?

Ik ben het algemeen denken dat ik kon alleen maar hopelijk tuig iets met de haak, eventueel zelfs buigen de arm over de koeling om het bestuur te vergemakkelijken, en gebruik vervolgens de Arctische lijm om de koeling aan de raad van bestuur.

Ik ben niet geweldig met computers, maar ik ben niet lui en hebben al een paar uur bezig met het vinden van een oplossing voor mijn probleem. Ik kan niet solderen, maar mijn vader kan misschien helpen met dat, als het nodig is. Ik heb een paar foto's zodat u kunt een betere vertegenwoordiging van wat ik geconfronteerd wordt. Het spijt me voor de lange post, maar ik wil echt een inzicht of advies kunt u een van mij.

Ik dank u bij voorbaat

PS: Om het beste van mijn kennis, het moederbord in kwestie is een Intel Pentium 4 2.6GHz met 800MHz Bus i865G Gebaseerd op een moederbord.

Old 19 maart 2009, 20:33
Donor Groep

Default Need Help Reattaching koelplaat te mobo

Heeft u geprobeerd opnieuw bevestigen van de koellichaam nog maar met behulp van de 1e en 4e clips en toepassing van nieuwe Tpaste?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ik wil mijn schoot koeling, maar ik wat hulp nodig eerste cheesepuff Algemeen Hardware Chat 7 De 1 juli 2008 06:52
Heatsink Problemen? Ozzie82 CPUs, Moederborden & RAM 18 19 apr 2008 12:36
PC zal niet blijven met nieuwe CPU fan / koeling navnut Algemeen Hardware Chat 8 16 mrt 2008 16:30
Cpu fan en koeling helpen louhmaylin CPUs, Moederborden & RAM 1 8 Jan 2008 05:43
Is dit Heatsink teveel? DBAN CPUs, Moederborden & RAM 4 De 4 januari 2008 17:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.