vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Uusi CPU Neuvonta Please?

Reply

Thread Tools
Old 18 heinäkuu 2007, 17:28
Jäsen

Default Uusi CPU Neuvonta Please?

Hei

Olen uusi täällä, joten paljain minua. Minulla on Acer Aspire T180, että olen päivittänyt melko vähän, niin paljon, että olen nyt käynnissä Vista Ultimate mitään ongelmia. Nykyisen järjestelmän tiedot ovat seuraavat:

2Gb Corsair RAM
nVidia 8500GT 512 DDR2 GPU
AMD 3400 + 16bit (1.81GHz)

Ja muutamat muut pillit ja kelloja jne. Haluaisin tietää: Onko mahdollista, että minun päivitän prosessorin jotain nopeammin? Olen ottanut yhteyttä Acer ja he ilmoittivat minulle, että MOBO on mittatilaustyönä tehtävä (mitä se sitten tarkoittaakin)? Olen vertailukohtia kanssa Lavalys Everest Ultimate Edition ja PC Wizard 2007 ja molemmat sanovat samaa, joka on lueteltu alla. Olen liittänyt kaiken, että sanoo MOBO. Onko ketään siellä, jotka voisivat kertoa, jos se on mahdollista päivittää minun CPU hyvin niukasti tietoja olen jos alla please? Kiitos jo etukäteen, jos voit. BTW, minulla on hyvin vähän tietoa näistä asioista, joten jos voit auttaa, voisitko kuvailla sitä idiot-proof yhteydessä, koska olen juuri, että kun tämän tyyppisten asioita. LOL? Lisäksi se AM2 (jos se auttaa)?
Monet kiitokset.
Mick

Emolevy Ominaisuudet
Emolevyyn ID 09/14/2006-MCP61M-AM-6A61KE11C-00
Motherboard Name Acer EM61PM/EM61SM

Front Side Bus Properties
Väylätyyppi AMD Hammer
Todellinen kellotaajuus 200 MHz
Tehollinen kellotaajuus 200 MHz
HyperTransport-kellotaajuus 800 MHz

Memory Bus Properties
Väylätyyppi Dual DDR2 SDRAM
Bussi Leveys 128-bittinen
DRAM: FSB Ratio CPU / 7
Todellinen kellotaajuus 258 MHz (DDR)
Tehollinen kellotaajuus 517 MHz
Kaistanleveys 8266 MB / s
Old 18 heinäkuu 2007, 18:24
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Micky G View Post
Hei

Olen uusi täällä, joten paljain minua. Minulla on Acer Aspire T180, että olen päivittänyt melko vähän, niin paljon, että olen nyt käynnissä Vista Ultimate mitään ongelmia. Nykyisen järjestelmän tiedot ovat seuraavat:

2Gb Corsair RAM
nVidia 8500GT 512 DDR2 GPU
AMD 3400 + 16bit (1.81GHz)

Ja muutamat muut pillit ja kelloja jne. Haluaisin tietää: Onko mahdollista, että minun päivitän prosessorin jotain nopeammin? Olen ottanut yhteyttä Acer ja he ilmoittivat minulle, että MOBO on mittatilaustyönä tehtävä (mitä se sitten tarkoittaakin)? Olen vertailukohtia kanssa Lavalys Everest Ultimate Edition ja PC Wizard 2007 ja molemmat sanovat samaa, joka on lueteltu alla. Olen liittänyt kaiken, että sanoo MOBO. Onko ketään siellä, jotka voisivat kertoa, jos se on mahdollista päivittää minun CPU hyvin niukasti tietoja olen jos alla please? Kiitos jo etukäteen, jos voit. BTW, minulla on hyvin vähän tietoa näistä asioista, joten jos voit auttaa, voisitko kuvailla sitä idiot-proof yhteydessä, koska olen juuri, että kun tämän tyyppisten asioita. LOL? Lisäksi se AM2 (jos se auttaa)?
Monet kiitokset.
Mick

Emolevy Ominaisuudet
Emolevyyn ID 09/14/2006-MCP61M-AM-6A61KE11C-00
Motherboard Name Acer EM61PM/EM61SM

Front Side Bus Properties
Väylätyyppi AMD Hammer
Todellinen kellotaajuus 200 MHz
Tehollinen kellotaajuus 200 MHz
HyperTransport-kellotaajuus 800 MHz

Memory Bus Properties
Väylätyyppi Dual DDR2 SDRAM
Bussi Leveys 128-bittinen
DRAM: FSB Ratio CPU / 7
Todellinen kellotaajuus 258 MHz (DDR)
Tehollinen kellotaajuus 517 MHz
Kaistanleveys 8266 MB / s
Hei up Micky, mitä sinulla on Socket AM2 (940 pin) AMD Sempron. Melko paljon alhaisin matala, kun on kyse suorittimen.

MOBO yksityiskohdat olet lähetetty katsomaan minua kuin Foxconn merkkiä, mutta maku on Acer makuun n valmistaja. Uskon (Huomaa sanavalinnat siellä), kun otetaan huomioon sen AM2 socket, emolevy tukee tahansa AM2 CPU: n upto ja myös FX-74 dual-core. Mutta minä suosittelemme yhteyttä Acer vahvistaa tämän vain olla varma.

Lisäksi, jos et päivitä nopeampi CPU et ehkä halua ajatella eri HSF (jäähdytyselementin ja tuuletin) ja CPU koska Sempron Run hyvin viileä ja nykyinen HSF ei sovellu lämpimämpää käynnissä keskusyksikkö.

Kun otat yhteyttä Acer tarkistaa PSU luokitus niiden kanssa ja jos se käsittelee tehovaatimuksia CPU päätät päästä niin Acer meille yleinen PSU: n järjestelmiensä ja pyrkivät toimimaan niin lähelle mahdollista maksimiteho PSU voi tarjota.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 21 heinäkuu 2007, 06:24
Jäsen

Hei taas Alex ja kiitos erittäin paljon hyviä neuvoja. Kuten aivan oikein sanoa, AMD CPU toimii hyvin viileä ja tuskin synnyttää mitään lämpöä lainkaan, mutta GPU on täysin eri asia, ja minun on pidettävä pieni kassa tuulettimen edessä sivupaneeli aukot pitää asiat viileässä (ks. GPU tiedot alla ). Unohdin mainita minun viimeinen viesti, että olen päivittänyt PSU jo. Mukaan Acer, Aspire T180 tulee 250W PSU, mutta kriteerit itse sanoa sen 350w ja eräät muut kaverit muilla foorumeilla ovat sanoneet samaa. Minulla on 550W PSU, koska olin saada uusi näytönohjain, ja tiesin, että se olisi paljon lisäpotkua sähkö-osasto, niin 550W pitäisi hoitaa kaiken, mitä tarvitaan, koska en ole niin paljon kiihkeä pelaajan, mutta ei nauti peliä nyt ja sitten. Mutta tietysti, jos luulet vieläkin suurempi PSU hyödyttää minua, minun on ostaa yksi niin pian kuin voin varaa yksi. Acer ovat kelvottomia saada vastausta, minkä vuoksi yritän aina käyttää foorumeilla Acer joko kertoa koko saviruukku crap tai yleensä vain välittämättä sähköpostit, joten ei kannata minun pyytää niitä yksityiskohtia.

Olin sitä mieltä, vaikka saatan olla väärässä, että kun ostat uuden suorittimen, se tulee oikein siili ja tuuletin jne.? Kaveri juuri Dual Core AM2 for £ 70 muodossa PC World (avaamattomia ja käyttämättömiä palata, joten halpa hinta) ja hänen mukana siili ja tuuletin jne. En kuitenkaan ole varma tästä asiasta niin jätän että jopa te, asiantuntijat,

NVidia 8500GT näytönohjain, että minulla oli, valitettavasti, hietakampela arvoltaan yksi (I am Incap Bnft (munuaisensiirto), joten ei olisi varaa mitään parempaa), joten se on tietysti mitään erikoista. Hyvin pieni sellainen Bakalite siili (täysin hyödytön), ja hyvin pieni valkoinen tuuletin. Olin sitä mieltä, että nekin, voidaan päivittää paremmin Heatsinks ja tuulettimet jne., mutta vain on kaksi PCI-paikkaa, se olisi erittäin ohut laite, jos se olisi mahdollista muuttaa heatsing ja tuuletin GPU , mutta on hyvä 2 "-2,5" ero PCIe GPU ja ensimmäinen PCI-korttipaikka, mutta minun ei ole harmainta aavistustakaan, mitä saada voi korvata siili ja tuuletin, vaikka se olisi mahdollista? Pyydän anteeksi, jos olen myöhässä vastata, koska olen vain dial-up tällä hetkellä, ennen kuin lähden kanssa Talk Talk on 21 päivää. Kiitos neuvoja ja anteeksi sen hieman pitkä viesti, mutta en ole teknisesti mielinen ja tehdä; tiedä, miten todella selittää kaiken oikein. Hurraa! Mick.
Old 21 heinäkuu 2007, 06:40
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Micky G View Post
Hei taas Alex ja kiitos erittäin paljon hyviä neuvoja. Kuten aivan oikein sanoa, AMD CPU toimii hyvin viileä ja tuskin synnyttää mitään lämpöä lainkaan, mutta GPU on täysin eri asia, ja minun on pidettävä pieni kassa tuulettimen edessä sivupaneeli aukot pitää asiat viileässä (ks. GPU tiedot alla ). Unohdin mainita minun viimeinen viesti, että olen päivittänyt PSU jo. Mukaan Acer, Aspire T180 tulee 250W PSU, mutta kriteerit itse sanoa sen 350w ja eräät muut kaverit muilla foorumeilla ovat sanoneet samaa. Minulla on 550W PSU, koska olin saada uusi näytönohjain, ja tiesin, että se olisi paljon lisäpotkua sähkö-osasto, niin 550W pitäisi hoitaa kaiken, mitä tarvitaan, koska en ole niin paljon kiihkeä pelaajan, mutta ei nauti peliä nyt ja sitten. Mutta tietysti, jos luulet vieläkin suurempi PSU hyödyttää minua, minun on ostaa yksi niin pian kuin voin varaa yksi. Acer ovat kelvottomia saada vastausta, minkä vuoksi yritän aina käyttää foorumeilla Acer joko kertoa koko saviruukku crap tai yleensä vain välittämättä sähköpostit, joten ei kannata minun pyytää niitä yksityiskohtia.

Olin sitä mieltä, vaikka saatan olla väärässä, että kun ostat uuden suorittimen, se tulee oikein siili ja tuuletin jne.? Kaveri juuri Dual Core AM2 for £ 70 muodossa PC World (avaamattomia ja käyttämättömiä palata, joten halpa hinta) ja hänen mukana siili ja tuuletin jne. En kuitenkaan ole varma tästä asiasta niin jätän että jopa te, asiantuntijat,

NVidia 8500GT näytönohjain, että minulla oli, valitettavasti, hietakampela arvoltaan yksi (I am Incap Bnft (munuaisensiirto), joten ei olisi varaa mitään parempaa), joten se on tietysti mitään erikoista. Hyvin pieni sellainen Bakalite siili (täysin hyödytön), ja hyvin pieni valkoinen tuuletin. Olin sitä mieltä, että nekin, voidaan päivittää paremmin Heatsinks ja tuulettimet jne., mutta vain on kaksi PCI-paikkaa, se olisi erittäin ohut laite, jos se olisi mahdollista muuttaa heatsing ja tuuletin GPU , mutta on hyvä 2 "-2,5" ero PCIe GPU ja ensimmäinen PCI-korttipaikka, mutta minun ei ole harmainta aavistustakaan, mitä saada voi korvata siili ja tuuletin, vaikka se olisi mahdollista? Pyydän anteeksi, jos olen myöhässä vastata, koska olen vain dial-up tällä hetkellä, ennen kuin lähden kanssa Talk Talk on 21 päivää. Kiitos neuvoja ja anteeksi sen hieman pitkä viesti, mutta en ole teknisesti mielinen ja tehdä; tiedä, miten todella selittää kaiken oikein. Hurraa! Mick.
Hi Micky, PSU sinulla on mahdollisuus hoitaa useimmat asiat heitetään se perustuu käytön olet lainasi ja sen teho luokitus.

Mainitsin HSF suorittimen, koska voit ostaa OEM-versiot CPU: n (ei vähittäis boxed ja ilman kannan HSF).

Kuulostaa niitä mahtuisi kaksinkertaisen leveys Cooler on GPU alkaen meaurements olet edellä mainitun. Mutta kuvia antaisi minun tehdä paremmin päättäväisyyttä.

Voit ostaa jälkimarkkinoilla HSF: n ja GPU: n, jos olet kiinnostunut, että voin olla utelias noin sinulle, jos haluat? Ehdotan, ottaen huomioon keskeiset spec ja 8500 et voi varmasti mennä passiivinen (no fan), joka vähentää melua, mutta tarvitsisit kunnon ilmavirran koko asian aluksi, ja huone toiseksi (tämä on, jos kuvia voisi auttaa) .

Älä anteeksi koskien vastauksesta! Me voimme auttaa ja olemme tehtävänä on vastata ajoissa, ei sinun.

-Kanoakavirus
Old 21 heinäkuu 2007, 09:45
Jäsen

Hei Alex
Olen ottanut joitakin kuvia (melko harvat todella) niin näet mitä Set-up on. Yksi ongelma. Mitä kokoa kuvia ja miten saan ne teille tällä foorumilla?
Mick
Old 21 heinäkuu 2007, 10:17
Banned ryhmän

Ote FAQ's

Mitä Liitteet?

Ylläpitäjä voi antaa sinun käyttää liitteen osa tämän foorumin, joka antaa sinulle mahdollisuuden liittää tiedostoja tiettyjen viestiisi. Tämä voi olla kuva, tekstiä asiakirja, zip-tiedosto jne. Niissä on rajoitettu tiedostokoko kaikki liitteet teet.
Jos haluat liittää tiedoston uusi viesti, klikkaa [Hallitse Liitteet] alareunassa viran kokoonpano sivulle ja etsi tiedosto, jonka haluat liittää omalta kiintolevyltä.
Jälkeen lähettämistä, kuva liitteitä voi näyttää pientä, riippuu foorumin asetuksista. Jos haluat nähdä sisällön kiinnitys (jos se ei ole jo näkyvissä) napsauttamalla tiedostonimen linkkiä vieressä liitetiedoston kuvaketta.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 23 heinäkuu 2007, 14:35
Jäsen

Hei Alex

Olen jättänyt joitakin kuvia on ImageShack sinulle on tarkastella. http://profile.imageshack.us/user/MickY_G/
Valitettavasti ne ovat wee hieman pieneltä, ja jotkut ovat kaksinkertaistuneet, koska minulla ei ole harmainta aavistusta mitä helvettiä olin tekemässä! Kuitenkin, voit saada käsityksen siitä, mitä puhumme joka tapauksessa. Kuva näytönohjain, jossa savukkeiden ighter vieressä se antaa suunnilleen koko ero GPU ja ensimmäinen PCI-korttipaikka, joka taloa modeemia toistaiseksi kunnes saan kanssa TalkTalk seuraavan parin viikon aikana. Etäisyys GPU ensimmäisen PCI-kortti on vain tad vähemmän kuin korkeus kevyempiä. Lisäksi ei ole tuuletusaukkoja asiasta sivupaneeli on seinää vasten, joten se on niin minulla on sijoitettu, ja on ainakin hyvä 4 tuumaa tilaa selän takana tapauksessa, joten meillä pitäisi olla paljon ilmanvaihto. Desktop tuuletin auttaa myös minun tasaista on alkuun tasainen ja saa aurinkoa katolla koko päivän, joka päivä, jos on aurinkoista, joten se saa todella, todella kuuma omassa asunnossa. Unohdin mainita, että parin seuraavan viikon aikana, aion ostaa isompi musta, kirkas puoli-paneloitu ATX peli kyseessä ja kaikki Acer tapauksessa, otetaan käyttöön uusi asia, joten varmasti antaa paljon enemmän ilmanvaihto. Käytin käyttää MSI nVidia GeForce 7300GT PCI-e-kortti ja että oli passiivinen jäähdytys laajahko siili. En kuitenkaan ole liian huolissaan melusta on peräisin asia joten jos aiot olla nenän ympärille, ja katso, onko jäähdytys modeja, joita voidaan käyttää minun läsnä GPU, niin olen todella dont huomioon, jos se on HSF ollenkaan niin ainakin voin itse nähdä, että se on jotakin, jonka hyvin se, että tuuletin ei toimi! Toivon, että tämä kaikki on järkevää ja vielä kerran kiitos. On aina mukava tietää että joku siellä voi olla vaivautunut auttamaan meitä vähemmän tietokoneen koulutettuja kuin toiset. Helkkari! Tämän täytyy olla yksi pisimmistä virkojen koskaan! Hurraa! Mick.
Old 24 heinäkuu 2007, 01:16
Rahoittajien ryhmän

Hei Micky.

Vain kohteliaisuudesta vastauksen oikein. Täytyy mennä töihin tällä hetkellä, vetää 15 tunnin vuoroja, koska kaikki tulvia alueella, mutta Tulen takaisin niin pian kuin voin.

Hurraa.

-Kanoakavirus
Old 24 heinäkuu 2007, 12:20
Rahoittajien ryhmän

Oli vino tarkastella kuvia kaveri:) mutta se on (nykyisessä tapauksessa) on runsaasti tilaa AA uusia HSF sekä GPU ja CPU.

Sellaisena kuin se on olen löytänyt jälkimarkkinat HSF varten 8500GT, mutta olen sähköpostitse Nvidia kuin tarkastellaan kiinnitysreiät epäilen jonkin nykyisen Zalman sarja (FS-V7, VF-700, VF-900) sopivat. Voi olla ongelma, että vaikka niin Odotan takaisin kuulla.

On päivittänyt HSF uudelle CPU (päättänyt mitä saat vielä?) Ei yksinkertaisesti ole ketään parempi tilavuus / hinta / suorituskyvyn perusteella kuin Arctic Cooling Freezer 64.

-Kanoakavirus
Old 25 heinäkuu 2007, 00:09
Jäsen

SKAALA Alex!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsetko apua ja neuvonta dfresh27 Rautatavaran Chat 2 27. Joulukuu 2008 05:49
Tarvitsetko neuvoja Mikä Web Cam saada CompMadness84 Digital Imaging & Tulostimet 3 12. toukokuuta 2008 16:02
Etsitkö vähän neuvoja ... derrenb Web Design, Hosting & SEO 3 1. Feb 2008 04:49
Tarvitsetko neuvoja jsfs Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 3. joulukuu 2007 16:53
Tarvitsetko neuvoja tässä plz Albop Rautatavaran Chat 1 10. lokakuu 2007 08:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.