![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har netop bragt et nyt bundkort, RAM og CPU at opgradere min alder gamle Gigabyte GA-8SIML, som er P4 3.00GHz og 2GB RAM. Jeg har anlagt: 4 GB Corsair RAM Intel Pentium Dual Core E5200 2.5GHz Socket 775 Gigabyte GA-G31M-S2L iG31 Socket 775 Mobilanlæg VGA 6 kanals audio mATX Bundkort Jeg har holdt mit to IDE-harddiske, som jeg ikke ønsker at miste alle mine programmer og indstillinger, som taget mig 4 år at få dem alle. Jeg fik at vide, at dette ville være muligt, hvis jeg bragte dette bundkort som chipset ville matche min gamle. Men nu da jeg boot vinduer, det bare bliver til windows loading bar og derefter igen starter og bliver ved med at gøre dette og looping igen og igen. Nogen idéer til, hvordan man kan få det til at starte Windows please? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samme chipset eller ikke mange af de bundkort drivere vil blive anderledes.
| |||
| |||
| Ok, hvad du forsøger at gøre, er at starte en hardware-opsætning fra harddisken, som ikke er tilsluttet, så det er at smide Master opstartsindlæser off. Hvad du skal gøre, er at tilslutte en harddisk med en grundlæggende os om, og ingen chauffører lastes eller installeret, så plug i begge dine harddiske gemme alle dine data derfra og så er du nødt til at formatere begge drev og træffe de TEST harddisk med de grundlæggende operativsystem på og geninstallere operativsystemet på din gamle drev. Men sørg for, når de er tilsluttet som slaver du sikkerhedskopiere programfilerne og alle inportant oplysninger. |
|
| |||
| |||
| Det er snarere en drastisk løsning; ville opstart fra XP-cd og vælge en reparation installere ikke arbejde? |
|
| |||
| |||
| Dens ikke drastiske mbon lol! det vil arbejde på sin løsningen på dit problem makker, denne måde alt vil køre sød og sådan, det skal være, så prøv at bruge XP disk at reparere OS og instaling nye chauffører håber det virker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont know, hvis jeg læser denne ret, men du forsøger at starte to IDE-drev på en ny maskine?
En fuld format vil sortere, at ud for dig. Prøv en måde at få alle dine data bakkes op og derefter formatere to IDE-drev med XP Hvis din leder om at installere Vista, prøv derefter formatere drev med XP som denne giver dig mulighed for at fuld formatere drev, Vista er kun et billede , så stick med xp at få en fuldstændig ren format. Ive havde det før med XP derefter installerer Vista over det. Når jeg gik til belastning Vista op til et format, det wouldnt nå tidligere lastning becuse Jeg havde en defekt opstartsindlæser Mit system: Fred
|
|
| |||
| |||
| Ive forklaret vejen for at kunne få data tilbage måske pop, kan du bruge en af de to drev for at installere grundlæggende OS på den ene med ikke vigtige data om træk derefter over til at køre gemme det og derefter frisk format på begge drev . |