![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Olen juuri tuonut uuden emolevy, RAM-muistia ja CPU päivittää minun ikäiseni vanha Gigabyte GA-8SIML, joka on P4 3.00GHz ja 2 Gt RAM-muistia. Olen tuonut: 4GB Corsair RAM Intel Pentium Dual Core E5200 2.5GHz Socket 775 Gigabyte GA-G31M-S2L iG31 Socket 775 Laivaostoksista VGA 6 ääntä mATX emolevy Olen pitänyt kaksi IDE kovalevyt sillä en halua löysä kaikki ohjelmat ja asetukset, kuten sen ottanut minua 4vuotta saada ne kaikki. Minulle sanottiin, että tämä olisi mahdollista, jos Toin tämän emolevyn kuin piirisarja olisi vastaavat vanha. Mutta nyt kun olen boot ikkunat, se vain saa ikkunat lastaus baari ja sitten uudelleen alkaa ja pitää tätä ja silmukoiminen yli ja ohi. Ideoita siitä, miten se käynnistää ikkunat please? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sama piirisarja tai ei monet emolevyn ajurit on erilainen.
| |||
| |||
| Ok, mitä yritämme tehdä, on käynnistää laitteiston asetukset kovalevy, joka ei ole kytketty, niin se heittää Master boot loader pois. Mitä sinun pitäisi tehdä, on liität kovalevyn kanssa perussäädös käyttöjärjestelmä ja ajurit ladataan tai instaled, sitten kytke molemmilla oma kovalevyt tallentaa kaikki tiedot sieltä ja sitten sinun on alustettava molemmat asemat ja ottaa pois TESTI kovalevyn kanssa perusasetuksen os ja asentaa käyttöjärjestelmä vanhat asemat. Mutta varmista, kun se on liitetty orjina varmuuskopioit ohjelman tiedostot ja kaikki inportant tietoja. |
|
| |||
| |||
| Se on melko jyrkkä ratkaisu; olisi käynnistystä pois XP: n CD ja valitsemalla korjaus asentaa ei toimi? |
|
| |||
| |||
| Sen ei rajuja mbon lol! se toimii sen ratkaisu ongelman mateuutteet, tällä tavalla kaikki on käynnissä makea ja sen pitäisi olla, kokeilla XP: n levy korjata OS ja instaling uusia ajureita toivoa se toimii. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont tiedä, olen käsittelyssä tämä oikeus, mutta jota yrität käynnistää kaksi IDE-asemia uuden koneen?
Täydellinen formaatti lajitella, että niistä on sinulle. Kokeile jollain tapaa saada kaikki tiedot varmuuskopioidaan ja sitten alustaa kaksi IDE-asemien kanssa XP Jos haluaa asentaa Vistan, ja yritä sitten alustaa asemien kanssa XP, koska tämä antaa sinulle mahdollisuuden täyteen alustaa asemia, Vista on vain kuva , joten kiinni xp saada täysin puhdas muodossa. Ive ollut tätä ennen avulla XP sitten asennat Vistan yli sen. Kun menin lataamaan Vista luoda muodossa, se wouldnt päästä viime lastaus becuse minulla oli viallinen käynnistyslatain My System: Fred
|
|
| |||
| |||
| Ive selvitti tapa voisi saada tiedot takaisin ehkä pop, voit käyttää jompaakumpaa asemat asentaa perus-käyttöjärjestelmä, jolla ei ole tärkeää tietoa vedä koko kyseisen aseman tallentaa se ja sitten tuore muodossa molemmat asemat . |