![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Ik heb zojuist een nieuwe moederbord, RAM en CPU te upgraden mijn leeftijd oude Gigabyte GA-8SIML, die P4 3.00GHz en 2GB RAM. Ik heb: Corsair 4GB RAM Intel Pentium Dual Core E5200 2,5 GHz Socket 775 Gigabyte GA-G31M-S2L iG31 Socket 775 VGA Onboard 6 kanaals audio mATX moederbord Ik heb mijn twee IDE harde schijven als ik niet willen verliezen, al mijn programma's en instellingen, zoals de me 4 jaar krijgen ze allemaal. Ik werd verteld dat dit mogelijk zou zijn indien ik dit moederbord als de chipset zou overeenkomen met mijn oude. Maar nu als ik het opstarten van Windows, alleen krijgt om de windows laden bar en vervolgens opnieuw gestart en blijft dit te doen en looping over en voorbij. Ideeën over hoe je het opstarten van Windows alstublieft? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dezelfde chipset of niet veel van het moederbord drivers zal verschillen.
| |||
| |||
| Ok wat u probeert te doen is het opstarten van een hardware setup vanaf de harde schijf die niet is aangesloten, dus is het gooien van de Master opstartlader uitgeschakeld. Wat u moet doen is de stekker in een harde schijf met een basiskennis os en geen drivers geladen of geïnstalleerd, dan de stekker in zowel van uw harde schijf opslaan van al uw gegevens er uit en dan moet u formaat beide stations en de TEST harde schijf met de os en opnieuw installeren van uw besturingssysteem op uw oude stations. Maar zorg ervoor dat indien aangesloten als slaven u een back-up van de bestanden en alle inportant informatie. |
|
| |||
| |||
| Dat is nogal een drastische oplossing; zou opstarten vanaf de XP-cd en het kiezen van een reparatie installeren niet werken? |
|
| |||
| |||
| Het is niet drastische mbon lol! zal het werk zijn de oplossing voor uw probleem mate, op deze manier wordt alles draait zoete en de manier waarop ze moeten worden, probeer dan met behulp van de XP-schijf te herstellen van de OS en instaling nieuwe chauffeurs hoop dat het werkt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont weet wanneer ik het lezen van dit recht, maar je probeert te booten van de twee IDE schijven op een nieuwe machine?
Een volledig formaat zal sorteren dat voor je. Probeer enkele manier om al uw gegevens een back-up en formatteer de twee IDE-schijven met XP Als je op zoek te installeren Vista, probeer dan het formatteren van de schijven met XP als deze geeft je de mogelijkheid om de volledige indeling van de schijven, Vista is alleen een afbeelding , dus stick met xp om een volledig schone formaat. Ive had dit voordat met de installatie van XP dan Vista overheen. Toen ik voor het laden van Vista voor een formaat, dat wouldnt bereiken verleden laden becuse Ik had een defecte opstartlader Mijn Systeem: Fred
|
|
| |||
| |||
| Ive verklaard de weg staat om de data terug misschien pop, kunt u een van de twee stations te installeren fundamentele OS op een niet met belangrijke gegevens over de sleep over naar dat station op te slaan en vervolgens vers formaat op beide schijven . |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I need your help Gettin Mijn Moeder raad! | Ik NeedMuchHelp I | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 12 aug 2009 17:17 |
| Wat Moeder raad is goed voor mij? | sunnyatscot | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 19 nov 2008 05:56 |
| MOEDER PENSION HELP! | lights0ut56 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 Jan 2008 21:45 |
| Nieuw moederbord | marsay001 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 18 Jan 2008 10:37 |
| Moeder boord | anwar_auctions | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 20 mei 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |