mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

New Mother Styret og PC-problemer

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 14:16
New Member Group

Default New Mother Styret og PC-problemer

Hei alle,
Jeg har nettopp tatt et nytt hovedkort, RAM og CPU til å oppgradere min alder gamle Gigabyte GA-8SIML som P4 3.00GHz og 2GB RAM.

Jeg har brakt:
4GB Corsair RAM
Intel Pentium Dual Core E5200 2.5GHz Socket 775
Gigabyte GA-G31M-S2L iG31 Socket 775 Om bord VGA 6 kanals audio mATX Hovedkort

Jeg har holdt mine to IDE-harddisker som jeg ikke vil løse alle mine programmer og innstillinger, som hentet meg 4 år å få dem alle.

Jeg ble fortalt at dette ville være mulig hvis jeg tok dette hovedkortet som brikkesettet ville matche mine gamle.

Men nå når jeg støvel vinduer, det bare kommer til windows loading bar og deretter starter og fortsetter å gjøre dette og looping om og om igjen.

Noen ideer om hvordan å få det til å starte opp windows kan du?

Takk
Old 21 juni 2009, 00:36
Administrator Group

Samme brikkesett eller ikke mange av hovedkort driverne vil bli annerledes.

Du må prøve å starte i sikkermodus, ikke som kjører Windows reparasjon ved oppstart av Windows-CD.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 juni 2009, 02:22
Donor Group

Ok hva du prøver å gjøre er å støvel maskinvare oppsett fra harddisken som ikke er koblet til, så det er throwing Master oppstartslastingen av. Hva du trenger å gjøre er å plugge inn en harddisk med en grunnleggende oss på, og ingen drivere lastet eller instaled, deretter plugger i begge av harddisker lagrer alle dine data fra der og da må du formatere begge stasjonene og ta ut TEST harddisk med grunnleggende os på og installere operativsystemet på nytt på den gamle stasjoner. Men sørg da koblet som slaver du sikkerhetskopiere programfiler og alle inportant informasjon.
Old 24 juni 2009, 02:43
Medlem Group

Det er snarere en drastisk løsning, ville oppstart av XP-CDen og velge en reparasjon installerer ikke fungerer?
Old 24 juni 2009, 02:48
Donor Group

Det er ikke drastisk mbon lol! det vil virke sin løsning på problemet kompis, på denne måten alt skal publiseres søt og måten det skal, kan du prøve å bruke XP disk å reparere OS og instaling nye drivere håper det fungerer.
Old 25 juni 2009, 12:18
Donor Group

Jeg dont vite hvis am leser denne retten, men du prøver å starte opp de to IDE-harddisker på en ny maskin?

En full format vil sortere ut for deg. Prøv noen måte å få alle data sikkerhetskopiert og formater deretter to IDE-harddisker med XP Hvis du ønsker å installere Vista, prøv deretter formatere stasjoner med XP, da dette gir deg muligheten til full formatere stasjoner, Vista er bare et bilde , så stokk med xp for å få en fullstendig ren format.

Ive hadde før med XP og deretter installere Vista over det. Når jeg gikk for å laste Vista opp etter et format, det wouldnt komme forbi loading becuse Jeg hadde en feil oppstartslastingen

Min System: Fred

Prosessor (er):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Hovedkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-minne:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (er):
WD 250 GB 16MB
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Cooling:
Xigmatek Dark Knight
Nettverk / Internett:
3,6 Mbps ADSL
Skjerm (er):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 28 juni 2009, 01:58
Donor Group

Ive forklart veien for å kunne få data tilbake kanskje pop, kan du bruke en av to stasjoner å installere grunnleggende OS på en med ikke viktige data på og dra over til at stasjonen lagre det og deretter fersk format på begge stasjonene .
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger din hjelp blir mor styret! Jeg NeedMuchHelp jeg CPUer, Hovedkort & RAM 7 12 august 2009 17:17
Hva Mother Board er bra for meg? sunnyatscot CPUer, Hovedkort & RAM 5 19 nov 2008 05:56
Mor STYRET HJELP! lights0ut56 CPUer, Hovedkort & RAM 3 28 januar 2008 21:45
Ny mor bord marsay001 CPUer, Hovedkort & RAM 7 18 januar 2008 10:37
Mor bord anwar_auctions CPUer, Hovedkort & RAM 1 20 mai 2007 22:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.