![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har nettopp tatt et nytt hovedkort, RAM og CPU til å oppgradere min alder gamle Gigabyte GA-8SIML som P4 3.00GHz og 2GB RAM. Jeg har brakt: 4GB Corsair RAM Intel Pentium Dual Core E5200 2.5GHz Socket 775 Gigabyte GA-G31M-S2L iG31 Socket 775 Om bord VGA 6 kanals audio mATX Hovedkort Jeg har holdt mine to IDE-harddisker som jeg ikke vil løse alle mine programmer og innstillinger, som hentet meg 4 år å få dem alle. Jeg ble fortalt at dette ville være mulig hvis jeg tok dette hovedkortet som brikkesettet ville matche mine gamle. Men nå når jeg støvel vinduer, det bare kommer til windows loading bar og deretter starter og fortsetter å gjøre dette og looping om og om igjen. Noen ideer om hvordan å få det til å starte opp windows kan du? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samme brikkesett eller ikke mange av hovedkort driverne vil bli annerledes.
| |||
| |||
| Ok hva du prøver å gjøre er å støvel maskinvare oppsett fra harddisken som ikke er koblet til, så det er throwing Master oppstartslastingen av. Hva du trenger å gjøre er å plugge inn en harddisk med en grunnleggende oss på, og ingen drivere lastet eller instaled, deretter plugger i begge av harddisker lagrer alle dine data fra der og da må du formatere begge stasjonene og ta ut TEST harddisk med grunnleggende os på og installere operativsystemet på nytt på den gamle stasjoner. Men sørg da koblet som slaver du sikkerhetskopiere programfiler og alle inportant informasjon. |
|
| |||
| |||
| Det er snarere en drastisk løsning, ville oppstart av XP-CDen og velge en reparasjon installerer ikke fungerer? |
|
| |||
| |||
| Det er ikke drastisk mbon lol! det vil virke sin løsning på problemet kompis, på denne måten alt skal publiseres søt og måten det skal, kan du prøve å bruke XP disk å reparere OS og instaling nye drivere håper det fungerer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg dont vite hvis am leser denne retten, men du prøver å starte opp de to IDE-harddisker på en ny maskin?
En full format vil sortere ut for deg. Prøv noen måte å få alle data sikkerhetskopiert og formater deretter to IDE-harddisker med XP Hvis du ønsker å installere Vista, prøv deretter formatere stasjoner med XP, da dette gir deg muligheten til full formatere stasjoner, Vista er bare et bilde , så stokk med xp for å få en fullstendig ren format. Ive hadde før med XP og deretter installere Vista over det. Når jeg gikk for å laste Vista opp etter et format, det wouldnt komme forbi loading becuse Jeg hadde en feil oppstartslastingen Min System: Fred
|
|
| |||
| |||
| Ive forklart veien for å kunne få data tilbake kanskje pop, kan du bruke en av to stasjoner å installere grunnleggende OS på en med ikke viktige data på og dra over til at stasjonen lagre det og deretter fersk format på begge stasjonene . |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger din hjelp blir mor styret! | Jeg NeedMuchHelp jeg | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 12 august 2009 17:17 |
| Hva Mother Board er bra for meg? | sunnyatscot | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 19 nov 2008 05:56 |
| Mor STYRET HJELP! | lights0ut56 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 28 januar 2008 21:45 |
| Ny mor bord | marsay001 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 18 januar 2008 10:37 |
| Mor bord | anwar_auctions | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 20 mai 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |