![]() |
|
| |||
| |||
| mijn systeem lijkt te zijn loopt prima met WinXP Home na nieuwe moederbord en de processor upgrade. Ik weet dat de versie is nu 12.06 op dit boord van de bestuurder schijf en ik zag een update die is 14. Ik weet dat ze altijd zeggen, als dingen werken boete niet te doen. wat zou je doen? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het eens met "ze" - niet de moeite waard om een dode moederbord als alles werkt zoals het hoort.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U flash de BIOS als je wilt uitvoeren nieuwe hardware die wordt ondersteund met een update, net als RAM-geheugen of een snellere CPU. Dode mobo's zijn gemeenschappelijk dus alleen doen als het is van essentieel belang.
| |||
| |||
| Hi Dave, dit bord is te veronderstellen ondersteunen tot 1066MHz ram volgens de handleiding ja, ik dacht dat ik misschien wat bestellen om te proberen later. denk je dat ik zal moeten bijwerken om te draaien? Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Als er op de doos en de handleiding dat het wordt ondersteund dan een update wont nodig. Toen ik zei mensen flash de BIOS te lopen nieuwere hardware Ik bedoel als 1-2-3 jaar de lijn van te kopen. |
|
| |||
| |||
| Ik zie, bedankt voor je hulp! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| LENOVO Moederbord: 9702B4U Bios Download | luisvm67 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | De 5 juni 2009 23:03 |
| BIOS updates - MSI MS-7041 moederbord | Razer | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 20 mrt 2009 04:53 |
| Moederbord Upgrade | mizsua | CPUs, Moederborden & RAM | 14 | 6 nov 2008 16:56 |
| Moederbord en CPU upgrade | mtdrums | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 19e sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |