![]() |
|
| |||
| |||
| mine ser ut til å være kjører fine med WinXP hjem etter nye hovedkort og prosessor oppgradering. Jeg vet hvilken versjon nå er 12.06 på dette brettet fra driver platen og jeg så en oppdatering som var 14. Jeg vet at de alltid sier, hvis ting fungerer greit å ikke. hva ville du gjøre? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med "dem" - ikke verdt en død hovedkort hvis alt jobber som det er.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du flash BIOS når du vil kjøre nye maskinvare som er støttet med en oppdatering, som raskere RAM eller CPU. Dead mobo's er vanlige så bare gjøre det hvis det er nødvendig.
| |||
| |||
| Hei Dave dette brettet er anta å støtte opptil 1066MHz ram i henhold til manualen så jeg tenkte jeg kunne bestille noe å prøve senere. tror du jeg blir nødt til å oppdatere for å kjøre den? Takk! |
|
| |||
| |||
| Hvis det står på boksen og manualen at den støttes enn en oppdatering wont være nødvendig. Når jeg sa folk flash BIOS å kjøre nyere maskinvare jeg mente liker 1-2-3 år nede linje fra å kjøpe den. |
|
| |||
| |||
| Jeg ser, takk for hjelpen! |