![]() |
|
| |||
| |||
| datorn verkar vara igång bra med winxp hem efter nytt moderkort och processor uppgradering. Jag vet att den version som nu är 12.06 på denna front från föraren skivan och jag såg en uppdatering som var 14. Jag vet att de alltid säga att om saker och ting fungerar bra inte. Vad skulle du göra? Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag håller med "dem" - inte värt ett dött moderkort om allting fungerar som det är.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du flash BIOS när du vill köra ny maskinvara som stöds med en uppdatering, som snabbare RAM eller CPU. Dead mobo's är gemensamma så att bara göra det om det är nödvändigt.
| |||
| |||
| Hej Dave, det här tåget är förmodar att stödja upp till 1066MHz RAM enligt manualen så jag trodde att jag kanske för vissa att försöka senare. tror ni att jag måste uppdatera för att köra det? Tack! |
|
| |||
| |||
| Om det står på kartongen och manualen att den stöds än en uppdatering för vana att behövas. När jag sa människor flash BIOS för att köra nyare hårdvara jag menade gillar 1-2-3 år raden från att köpa den. |
|
| |||
| |||
| Jag förstår, tack för din hjälp! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lenovo Moderkort: 9702B4U Bios Ladda ner | luisvm67 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 5 juni 2009 23:03 |
| BIOS-uppdateringar - MSI MS-7041 Moderkort | Razer | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 20 mars 2009 04:53 |
| Moderkort Uppgradera | mizsua | Processorer, moderkort & RAM | 14 | 6 november 2008 16:56 |
| Moderkort och CPU Upgrade | mtdrums | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 19:e sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |