![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en ny Core 2 Quad 9550 2,8 GHz processor og nye bundkort Gigabyte P43C-DS3. Jeg har installeret den på min computer og jeg kontrolleret, at alle installerede correctlly. Nu, når jeg henvende mig til min computer på, han kommer til den del, at lastning oplysninger om, hvad jeg har i computeren, og derefter stak .... eller hvis jeg går til bios sin stak der også efter nogle sekunder ... og undertiden sine bare gøre Genstarter ... . Nogen kan hjælpe mig please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er Windows forsøge at indlæse eller vil du ikke komme så langt?
| |||
| |||
| I dont komme så langt ... u vide, at chart (bus / dev / fun..etc) når han generering af oplysninger om computeren? så dets sidder der, og den sidste linje sin "ACPI Controller" .. |
|
| |||
| |||
| Er processor og heatsink monteret korrekt? Har du brug termisk pasta? Lyder som det kunne være overophedning. Prøv en BIOS nulstilles også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Am gætte du har installeret o / s igen efter at tilføje ny hardware? Lyder som om det forsøger at læse fra hardware, der isnt der på disken eller sådan, Hvis du har frisk installeret et nyt o / s, efter at tilføje nye mobo og CPU så sørg for alle din forbindelse er indstillet korrekt, frontpanelets stik etc JFP1 JFP2 hvis det er, at du gjorde ikke geninstallere o / s, så sørg for at nulstille din FMO'er Forinden.
| |||
| |||
| Det er, hvad jeg først troede, medmindre det er en BIOS standse, Windows starter ud over denne. |
|
| |||
| |||
| Jeg undersøgte alle forbindelse, blinker den FMO'er ... og stadig ingenting. Og jeg gjorde ikke installeret nye o / s |
|
| |||
| |||
| Fjern alt undtagen mobo, CPU, PSU, 1 RAM stick og ombord GFX eller GFX kortet. Intet andet! Nr. frontpanelet forbindelser undtagen strømafbryder, ingen drev, ingen add-on cards. Hvad sker der? |
|
| |||
| |||
| Du gjorde ikke geninstallere / formatere harddisken med en frisk installation af XP eller Vista efter installation af nyt bundkort og CPU? Hvis jeg læser denne ret, og du sagde, du gjorde ikke? , Så tror jeg det er grunden til du cant get bestået boot. Du er nødt til at geninstallere operativsystemet. ellers computeren plejer boot i vinduer. fordi din HDD er stadig setup og har installeret drivere til dig gamle bundkort og chipset osv. Må en geninstallere og så vil det starte op som normalt efter denne. Bare anden dag havde jeg samme problem, jeg har stillet i et nyt bundkort og det wouldnt boot, jeg tror, CPU er Plug and Play, men hvis du har installeret et nyt bundkort og så er du nødt til at omformatere din hdd med en frisk installation af din o / s |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bundkort problem? - USB Tilslutninger pludselig holdt op med at virke | redden137 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 17 September 2009 04:40 |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| PC ikke fungerer | stald | General Hardware Chat | 25 | 9 juni 2008 02:52 |
| Bundkort ikke fungerer? | jwatkins | CPU, bundkort og RAM | 5 | 27th Dec 2007 17:16 |
| Bundkort ikke virker: ( | Spencer2004 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 21. dec 2007 02:37 |
| Thread Tools | |
| |