vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Uusi emolevy ja Cpu ja ei toimi ..

Reply

Thread Tools
Old 21 helmikuu 2009, 03:37
Uusi Jäsen

Ostin uuden Core 2 Quad 9550 2,8 GHz: n prosessori ja uusi emolevy Gigabyte P43C-DS3.
Olen asentanut sen minun tietokone ja olen tarkistanut, että kaikki asennetut correctlly.
Nyt, kun taas minun tietokone, hän tulee siihen osaan, että lastaus tietoa siitä, mitä minulla on tietokone ja sitten kiinni .... tai jos i mene bios sen juuttunut sielläkin jälkeen muutaman sekunnin ... ja joskus sen vain tehdä uudelleenkin ... .
Joku voi auttaa minua please?
Old 21 helmikuu 2009, 03:43
Administrator Group

Onko Windows yrittää ladata vai ei päästä näin pitkälle?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 helmikuu 2009, 03:55
Uusi Jäsen

I dont päästä niin pitkälle ...
ja tiedän, että kaaviosta (bussi / dev / fun..etc) kun hän tuottavan tietoa tietokone? joten sen kiinni, ja viimeisellä rivillä sen "ACPI valvojan" ..
Old 21 helmikuu 2009, 05:27
Administrator Group

Onko jalostaja ja heatsink asennettu oikein? Teitkö käyttää lämpö liittää? Kuulostaa se voisi olla ylikuumeneminen. Kokeile BIOS nollata myös.
Old 21 helmikuu 2009, 05:39
Rahoittajien ryhmän

Am vierasta asensit o / s uudelleen lisäämällä uusia laitteita? Kuulostaa siltä kuin se yrittää lukea laitteiston että isnt siellä levyn tai, jos olet juuri asentanut uuden o / s jälkeen uusia mobo ja CPU sitten varmistaa, että kaikki yhteys on asetettu asianmukaisesti, etupaneelin liittimet jne. JFP1 JFP2, jos se on se, että te didnt uudelleenasentamisen o / s varmista nollata CMOS ennen sitä.

My System: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Emolevy:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-muisti:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Äänikortti:
Pian:)
Kiintolevy (t):
WD 250 GB 16MB
Optinen asema (t):
LG DVD-RW SATA
Asia / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Jäähdytys:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (t):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 21 helmikuu 2009, 05:55
Administrator Group

Juuri Luulin ensin, paitsi tämä on BIOS pysäyttää, Windows käynnistyy pitemmälle.
Old 21 helmikuu 2009, 06:01
Uusi Jäsen

Tarkistin kaikki yhteydessä flashed että CMOS ... ja vielä mitään. Ja i didnt asennettu uusi o / s
Old 21 helmikuu 2009, 06:13
Administrator Group

Poista kaikki paitsi mobo, CPU, PSU, 1 RAM kiinni ja laivalla GFX tai GFX kortin.

Ei mitään muuta! N: o Etupaneelin liitännät paitsi virtakytkintä, ei ole asemia, no add-on-kortit.

Mitä tapahtuu?
Old 21 helmikuu 2009, 12:38
Rahoittajien ryhmän

Te didnt reinstall / alustaa kovalevyn kanssa uuden asennusta XP tai Vista-asennuksen jälkeen uuden emolevyn ja suorittimen? Jos olen käsittelyssä tätä oikeutta, ja te sanoitte didnt? , Uskon, että silloin on, miksi kallistuksen saada läpäissyt boot.

Sinun täytyy asentaa käyttöjärjestelmä. muuten tietokone tapana käynnistää ikkunat. koska kiintolevy on edelleen setup ja ajurit asennettuna vanha emolevy ja piirisarja jne.

Tee asenna ja sitten se käynnistyy normaalisti sen jälkeen.

Vain muutama päivä Minulla oli sama ongelma, i otettu uusi emolevy ja se wouldnt käynnisty, mielestäni CPU on plug and play, mutta jos olet asentanut uuden emolevyn ja sitten sinun täytyy muokata your hdd kanssa tuoreen asentaa sinun o / s
Old 21 helmikuu 2009, 12:51
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Juuri Luulin ensin, paitsi tämä on BIOS pysäyttää, Windows käynnistyy pitemmälle.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.