![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte en ny Core 2 Quad 9550 2,8 GHz prosessor og nytt hovedkort Gigabyte P43C-DS3. JEG installert det på maskinen min og jeg sjekket at alle installerte correctlly. Nå, når jeg slår maskinen på, han kommer til den delen som lasting informasjon om hva jeg har i datamaskinen og deretter stakk .... eller om jeg går til bios sin stakk også etter noen sekunder ... og noen ganger er det bare Gjør nytt ... . Noen som kan hjelpe meg vær så snill? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har Windows prøver å laste eller har du ikke komme så langt?
| |||
| |||
| I dont komme så langt ... u vet at chart (buss / dev / fun..etc) da han generere informasjon om datamaskinen? så det sitter fast der, og den siste linjen sin "ACPI Controller" .. |
|
| |||
| |||
| Er prosessoren og heatsink montert korrekt? Visste du bruke termisk lim? Høres ut som det kan bli overopphetet. Prøv en BIOS reset også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Am gjetter du installerte o / s igjen etter å ha lagt til ny maskinvare? Høres ut som om de prøver å lese fra maskinvare som isnt det på disken eller tilsvarende, hvis du har nylig installert en ny o / s etter å ha lagt til nye mobo og CPU så sørg for all tilkoblingen er satt riktig, forpanelet connectors etc JFP1 JFP2 hvis det at du gjorde ikke installere o / s så sørg for å resette CMOS før du gjør det.
| |||
| |||
| Det er det jeg først trodde, men dette er en BIOS stanse, Windows starter utover det. |
|
| |||
| |||
| Jeg sjekket alle tilkobling, flashed CMOS ... og fortsatt ingenting. Og jeg gjorde ikke installert nye o / s |
|
| |||
| |||
| Fjern alt unntatt mobo, CPU, PSU, 1 RAM stokk og ombord GFX eller GFX kortet. Nothing else! Ingen forpanelet tilkoblinger unntatt strømbryteren, ingen stasjoner, no add-on kort. Hva skjer? |
|
| |||
| |||
| Du gjorde ikke reinstallere / formatere HDD med en fersk installasjon av XP eller Vista etter installasjon av nytt hovedkort og CPU? Hvis am leser denne retten, og du sa du didnt? , Så jeg tror det er grunnen til at du skrånende få bestått støvel. Du må installere operativsystemet på nytt. ellers datamaskinen wont støvel i vinduer. fordi HDD er fortsatt setup og har drivere installert for gamle hovedkort og brikkesett osv. Gjøre en ny installasjon, og deretter vil det støvel som normalt etter det. Bare andre dagen jeg hadde samme problemet, jeg satt i et nytt hovedkort og det wouldnt oppstart, tror jeg CPU er plug and play, men hvis du har installert et nytt hovedkort i tillegg må du reformatere din HDD med en fersk installasjon av dine o / s |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hovedkort Problem? - USB-koblinger er plutselig ikke jobbe | redden137 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| Skjermen min jobber og min tårnet fungerer, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| PC fungerer ikke | skur | General Hardware Chat | 25 | 9 juni 2008 02:52 |
| Hovedkortet ikke virker? | jwatkins | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 27 desember 2007 17:16 |
| Hovedkortet ikke virker: ( | Spencer2004 | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 21 desember 2007 02:37 |
| Thread Tools | |
| |