mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Nyt bundkort - ingen skærm output

Reply

Thread Tools
Old 8. maj 2008, 11:00
Medlem Gruppen

Hej, Jeg har netop installeret min nye Asus M2N-SLI Deluxe og jeg får ikke noget billede på min skærm. Grafikkortet (8600 GTS) er tilsluttet korrekt.

Hver ting lyder det støvler op og alle de fans og alt er tændt. Alle stik er korrekt.

Im guessing sit at gøre med drivers / BIOS-indstillinger, men da jeg ikke har nogen skærm Jeg har ikke noget at se på.

Alt var arbejdsdage før og m / b er ny.

Please help!
Old 8. maj 2008, 11:13
Medlem Gruppen

Ok problem sorteret. Efter at have læst et par tidligere indlæg jeg opdagede det var RAM relateret.

På min gamle m / b jeg kunne bruge 4 x 1 GB sticks på XP 32-bit (selvom det kun opdaget 3.5gb). Jeg tog en ud for at se, og det nu støvler.

Nogen særlig grund til, at denne m / b kun lide <4GB med dette OS?
Old 8. maj 2008, 11:47
Medlem Gruppen

Du skal bruge et 64bit OS at bruge hele 4GB, 32bit OS's dont afsløre mere end 3-3.5GB RAM.
Old 8. maj 2008, 13:30
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Axegrinder View Post
Du skal bruge et 64bit OS at bruge hele 4GB, 32bit OS's dont afsløre mere end 3-3.5GB RAM.
Ja, men at shoudn't få det til at bryde og ikke vise noget på skærmen. Muligvis en mere sandsynlig forklaring, at stokken du fandt ud skete for at være defekt. Du måske ikke brug for en ny, og jeg spekulerede på, hvorfor min gamle laptop ikke ville starte, når jeg fandt en lillebitte mikroskopisk stykke loddemetal kortslutning out 2 i tapperne på ram chip ... Skrabes det af med en kniv og alle fine nu!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.