vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Uusi emolevy - no näytön tuotos

Reply

Thread Tools
Old 8. toukokuuta 2008 11:00
Jäsen

Default Uusi emolevy - no näytön tuotos

Hei, olen juuri asennettu uusi Asus M2N-SLI Deluxe, enkä saa mitään kuvaa minun näytöllä. Näytönohjain (8600 GTS) on kytketty oikein.

Jokainen asia kuulostaa se käynnistyy ja kaikki fanit ja kaikki on kytketty päälle. Kaikki liittimet ovat oikein.

Im vierasta sen tekemistä drivers / bios asetukset, mutta koska minulla ei ole mitään näytön Minulla ei ole mitään tarkastella.

Kaikki toimi ennen ja m / b on uusi.

Please help!
Old 8. toukokuuta 2008 11:13
Jäsen

Ok ongelma LAJITTELE. Kun luet muutaman edellisen virkoja Havaitsin se oli RAM liittyvät.

Omassa vanha m / b voisin käyttää 4 x 1GB tikkuja on XP 32-bittinen (vaikka se vain havaitaan 3.5gb). Otin yksi nähdä, ja nyt käynnistyy.

Mitään erityistä syytä, miksi tämä m / b vain tykkää <4GB tämän OS?
Old 8. toukokuuta 2008 11:47
Jäsen

Tarvitset 64bit OS käyttää koko 4GB, 32bit OS n dont havaita yli 3-3.5GB RAM-muistia.
Old 8. toukokuuta 2008 13:30
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Axegrinder View Post
Tarvitset 64bit OS käyttää koko 4GB, 32bit OS n dont havaita yli 3-3.5GB RAM-muistia.
Joo, mutta että shoudn't aiheuttaa se murtaa eikä näytä mitään ruudulla. Mahdollisesti todennäköisemmin selitys, että keppi otit pois tapahtui olla viallinen. Sinun ei ehkä tarvitse uutta yksi; ihmettelin, miksi vanha kannettava tietokone ei käynnisty, kun löysin pienen mikroskooppinen pala juote shorting ulos 2 nastoja on ram siru ... Kaavittu se pois veitsen ja kaikki hyvä nyt!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
SPDIF Output änkytys navnut Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 31. Jul 2009 16:34
SPDIF-ulostulo ei toimi? maze21 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 13th Jun 2009 01:12
Ei voi saada viime emolevyn splash näytön MSI P7N Diamond osa 2 alfred01 CPUs, Emolevyt & RAM 0 30. toukokuuta 2009 08:02
Tuotos addikti Graphics Cards & Näytöt 7 6. Jan 2008 05:12
DVI-D-lähtö Cougar Graphics Cards & Näytöt 6 29. toukokuuta 2007 03:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.