![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb zojuist mijn nieuwe Asus M2N-SLI Deluxe en krijg ik niet een beeld op mijn scherm. Grafische kaart (8600 GTS) is aangesloten op de juiste wijze. Elk ding klinkt als hij laarzen en alle fans en alles is ingeschakeld. Alle stekkers zijn correct. Im guessing haar te maken met drivers / bios-instellingen, maar daar heb ik geen scherm heb ik niets om naar te kijken. Alles was werkdagen vóór en de m / b is nieuw. Please help! |
|
| |||
| |||
| Ok probleem gesorteerd. Na het lezen van een paar eerdere berichten ontdekte ik was RAM gerelateerd. ![]() Op mijn oude M / B kon ik gebruik 4 x 1gb sticks op XP 32-bit (hoewel het slechts ontdekt 3.5gb). Ik nam een uit te zien en nu laarzen. Een bepaalde reden waarom dit M / B alleen graag <4gb met dit OS? |
|
| |||
| |||
| Je hebt een 64bit OS gebruik te maken van de hele 4gb, 32bit OS's dont sporen meer dan 3-3.5GB RAM. |
|
| |||
| |||
| Ja, maar dat shoudn't veroorzaken te breken en niet alles laten zien op het scherm. Mogelijk een meer waarschijnlijke verklaring dat de stok u haalde gebeurd te vertonen. Je zou het niet nodig een nieuwe, ik vroeg me af waarom mijn oude laptop niet opstarten wanneer ik vond een microscopisch klein stukje soldeer kortsluiting uit 2 van de pinnen op de ram-chip ... Geslijmd het af met een mes en alle opgelegde geldboete nu! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SPDIF uitgang Stotteren | navnut | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 31 jul 2009 16:34 |
| SPDIF uitgang niet werkt? | maze21 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 13 jun 2009 01:12 |
| Kom niet voorbij het moederbord splash screen MSI P7N Diamond deel 2 | alfred01 | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 30 mei 2009 08:02 |
| Output | addict | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | De 6 januari 2008 05:12 |
| DVI-D-uitgang | Cougar | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 29 mei 2007 03:41 |
| Thread Tools | |
| |