mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Nytt hovedkort - ingen skjerm utgang

Reply

Thread Tools
Old 8 mai 2008, 11:00
Medlem Group

Default Nytt hovedkort - ingen skjerm utgang

Hei, jeg har nettopp installert nye Asus M2N-SLI Deluxe, og jeg ikke får noe bilde på skjermen. Grafikkortet (8600 GTS) er koblet riktig.

Hver ting høres det støvlene opp og alle fans og alt er skrudd på. Alle pluggene er riktig.

Im gjette sitt å gjøre med drivere / BIOS-innstillinger, men siden jeg ikke har noen skjerm jeg har ingenting å se på.

Alt var i arbeid før og m / b er ny.

Vennligst hjelp!
Old 8 mai 2008, 11:13
Medlem Group

Ok problemet sortert. Etter å ha lest noen tidligere innlegg jeg oppdaget det var RAM relatert.

På min gamle M / B jeg kunne bruke 4 x 1 GB kjepper på XP 32-bit (selv om det bare registrert 3.5gb). Jeg tok en ut for å se det nå støvlene.

Noen spesiell grunn til at dette m / b bare liker <4GB med dette OS?
Old 8 mai 2008, 11:47
Medlem Group

Du trenger en 64bit OS for å bruke hele 4GB, 32bit OS's dont oppdage mer enn 3-3.5GB RAM.
Old 8 mai 2008, 13:30
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Axegrinder View Post
Du trenger en 64bit OS for å bruke hele 4GB, 32bit OS's dont oppdage mer enn 3-3.5GB RAM.
Ja, men det shoudn't føre til pause og ikke vise noe på skjermen. Muligens en mer sannsynlig forklaring på at pinne du tok ut skjedd å være feil. Du kanskje ikke trenger en ny en, jeg lurte på hvorfor min gamle laptop ikke ville støvel da jeg fant en liten mikroskopisk stykke loddetråd shorting ut 2 av pins på ram chip ... Scraping den av med en kniv og alt er greit nå!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Spdif Utdatakoding stamme navnut Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 31 juli 2009 16:34
SPDIF-utgang ikke fungerer? maze21 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 13 juni 2009 01:12
Kan ikke komme forbi hovedkortet splash skjermen MSI P7N Diamond del 2 alfred01 CPUer, Hovedkort & RAM 0 30 mai 2009 08:02
Utdata stoffmisbruker Kabinetter & Skjermer 7 6 januar 2008 05:12
DVI-D Utdata Cougar Kabinetter & Skjermer 6 29 mai 2007 03:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.