![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nettopp installert nye Asus M2N-SLI Deluxe, og jeg ikke får noe bilde på skjermen. Grafikkortet (8600 GTS) er koblet riktig. Hver ting høres det støvlene opp og alle fans og alt er skrudd på. Alle pluggene er riktig. Im gjette sitt å gjøre med drivere / BIOS-innstillinger, men siden jeg ikke har noen skjerm jeg har ingenting å se på. Alt var i arbeid før og m / b er ny. Vennligst hjelp! |
|
| |||
| |||
| Ok problemet sortert. Etter å ha lest noen tidligere innlegg jeg oppdaget det var RAM relatert. ![]() På min gamle M / B jeg kunne bruke 4 x 1 GB kjepper på XP 32-bit (selv om det bare registrert 3.5gb). Jeg tok en ut for å se det nå støvlene. Noen spesiell grunn til at dette m / b bare liker <4GB med dette OS? |
|
| |||
| |||
| Du trenger en 64bit OS for å bruke hele 4GB, 32bit OS's dont oppdage mer enn 3-3.5GB RAM. |
|
| |||
| |||
| Ja, men det shoudn't føre til pause og ikke vise noe på skjermen. Muligens en mer sannsynlig forklaring på at pinne du tok ut skjedd å være feil. Du kanskje ikke trenger en ny en, jeg lurte på hvorfor min gamle laptop ikke ville støvel da jeg fant en liten mikroskopisk stykke loddetråd shorting ut 2 av pins på ram chip ... Scraping den av med en kniv og alt er greit nå! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spdif Utdatakoding stamme | navnut | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 31 juli 2009 16:34 |
| SPDIF-utgang ikke fungerer? | maze21 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| Kan ikke komme forbi hovedkortet splash skjermen MSI P7N Diamond del 2 | alfred01 | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 30 mai 2009 08:02 |
| Utdata | stoffmisbruker | Kabinetter & Skjermer | 7 | 6 januar 2008 05:12 |
| DVI-D Utdata | Cougar | Kabinetter & Skjermer | 6 | 29 mai 2007 03:41 |
| Thread Tools | |
| |