vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Uusi OCZ Ram install - vähäinen asia, ja kysymys

Reply

Thread Tools
Old 30 joulukuu 2008, 16:28
Jäsen

Default Uusi OCZ Ram install - vähäinen asia, ja kysymys

Olen äskettäin ostanut joitakin uusia OCZ 4GB (2x2GB) PC6400 alkaen Newegg ja asennettava se minun tietokone tänään. I kytkettynä se täsmälleen samalla tavalla kuin ennen ja tietokone käynnistyy ja toimii hyvin. Ainoa kysymys on se, että kun menen Ohjauspaneeli ja System, se osoittaa vain, kuin 2,5 gigatavua RAM-muistia. Tätä ennen minulla oli 2GB (2x1GB) on sama OCZ kaksoiskäyttöä kanava muistia asennettu ja se osoitti sakko kuin 2 Gt. Kaikki ajatuksia tästä?

Myös muille kysymykseni oli, että ei ole kysymys, vaan tekee minut kummallista on, että muisti on myydään 5-4-4-2T ajoitus, uskon (Kuulostaako oikeassa?), Mutta minun käynnistyksen ruutu jossa se näkyy ajoitus, se sanoo 6-6-6-2T. Mikä on syynä? Tiedän, että muisti Minulla on merkitty sama kuin se oli Newegg, niin se vain näyttää olevan käynnissä paremmin. Onko tämä normaalia?

Kiitos!

Voi ja minun tietokone on rakentanut itse (harrastus mutta olen vielä hieman newb). Tiedot ovat alla ja voin post kaikki muut info tarvittaessa:

XFX nForce 680i LT SLI Socket 775, Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz, (nyt) 4GB DDR2 PC6400, ATX Mid-Tower Case, 600 Watt Power Supply, Seagate Barracuda 7200.10 500GB Hard Drive - 7200, KFA2 GeForce 8800 GT Kokonaispistemäärä Näytönohjain - 512MB DDR3, XP Pro
Old 30 joulukuu 2008, 17:37
Rahoittajien ryhmän

Ellei että XP Pro on 64bit OS et katso kaikki 4 Gt: n RAM-muistia. Sinun pitäisi nähdä 3.5 vaikka mielestäni ...........
Old 30 joulukuu 2008, 18:43
Rahoittajien ryhmän

3.5 on x32 - 1GB VRAM = 2,5 gigatavua säännöllisesti osoitettu ram. Siirry x64 ja saat kaikki 4GB.

Vain vahvistaa ajastukset manuaalisesti BIOS.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 joulukuu 2008, 23:11
Jäsen

saada Vista Home Premium 64-bittinen saada kaikki 4GB saat XP 64 bit, mutta voit saada Vistan newegg vähemmän ja näköala on yli 100% parempi. Varmista, että kaikki ajankohdat ja jännitteet ovat samat. dont peuhata jos et ole varma, koska et voi käristää teidän ram / emolevy
Old 31 joulukuu 2008, 07:13
Jäsen

Miten voin asettaa koko ajoitus ja jännitteet? Ja miten voin tietää, mitä jännitteet asettaa sen? Tiedän, että ajoitus, koska ne on kirjoitettu RAM itse.

Ja mitä te tarkoitatte 3,5 - 1 Gt VRAM?

Kiitos avusta, kaverit!
Old 31 joulukuu 2008, 07:36
Jäsen

Jos se auttaa, tässä muistin ostin (GOT se Tigerdirect, ei Newegg BTW): http://www.tigerdirect.com/applicati...=WEBLET03ORDER
Old 31 joulukuu 2008, 08:09
Jäsen

Hmm, toinen mielenkiintoinen ajatus. Luin tämän Microsoft artikkeli http://www.microsoft.com/whdc/system...AE/PAEmem.mspx että näennäismuisti on rajoitettu XP Pro 2 Gt, mutta voit "läppä" a kytkin Boot.ini-tiedosto, jotta se voi tutustua 3GB VRAM hakemuspyyntöjä. Onko tämä jotain mitä ei pitäisi tehdä? Voisiko se aiheuttaa muita ongelmia? Pohjimmiltaan, tietokone toimii sakkoa XP Pro, miten se on, halusin hieman enemmän muistia, kun olen käynnissä joukko ohjelmia kerralla (Photoshop, Dreamweaver, Fireworks, IE, iTunes, äänen tallennus-ohjelmistot jne.) . En aio ostaa uusi OS vain saamme toisen Gt muistia, mutta jos voin jotenkin tehdä enemmän saatavilla ilman asia, I'll antaa sille ammuttiin.

Yritän lukea, mitä en voi kuin vain luottaa kaikkien vastaukset foorumi, mutta joskus en aivan ymmärrä kaikkea käsittelyssä artikkeli.
Old 31 joulukuu 2008, 09:01
Rahoittajien ryhmän

Se on tapa tehdä se, lukea ja kysyä. Jos haluat asettaa muistiasi ajoitus:

Minulla on 790i niin toivon BIOS lukee sama kuin omani lol.

Pääset BIOS, (jos et tiedä miten, pyytää), ja BIOS selaa Advanced Chipset Features, Enter:

Selaa alaspäin FSB & Memory Config, Enter:

Selaa alaspäin Memory Ajoitus asettaminen, muuttaminen, että asiantuntija.
Sinun pitäisi nähdä ajoitus alla muuttaa näitä arvoja 5-4-4-15 (olisi 4-arvot, ei 3 ja viimeinen arvo, 15, sain muistista linkki jos teidän OP)) ja sitten 2T . Kysy Carbon noin T2 asia. Olen käyttää 2T koska olen 8 Gt: n RAM-muistia, mutta en ole varma, voit käyttää 2T 4. Mutta sen jälkeen linkki, jota tarjotaan, on sanottu T2. En vain tiedä tarpeeksi siitä, että neuvoa sinua.

En tiedä mitään "siirtyy läppä" niin jälleen En tarjota neuvoja ei lol.

Toivon, että vaihtaaksesi ajoitus auttaa kuitenkin.
Old 31 joulukuu 2008, 15:13
Jäsen

Hei, kiitos tästä vastauksesta. Olen itse tajunnut sitä oikeutta, ennen kuin lähetetty, ja oli keskustelemme 1T vs 2T asia kuin me puhumme. Toinen kysymys, onko standardi ohjelma useimmat ihmiset käyttävät vertailuanalyysin ja toimivuuskoe niiden muistia? Muistan nähdä joitakin nimiä, mutta ei voi muistaa niitä.
Old 31 joulukuu 2008, 15:52
Rahoittajien ryhmän

juuri täällä, sinun on tehtävä bootable DISC Suorita IT, ja se kestää kauan SO DO IT AT NIGHT LOL. Crap, caplock, liian laiska vahvistaa sitä.

http://www.memtest.org
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.