Nye PC Køling Issues - E8400 - 75-80c Hej, Jeg har for nylig bygget en ny pc ved hjælp af en GA-x48-ds5 Gigabyte bundkort, Intel e8400 dual core (3.0ghz 9x333 Ikke OECD.), 2 sticks med 2GB (4 GB i alt) Corsair xms2 DDR2 800 hukommelse, evga GeForce 9800gt grfx kortet , MASSCOOL 8WA741 92mm Ball CPU Cooler (også anvendes Tuniq TX-2 Thermal Compound, før du installerer den CPU køler), raidmax smilodon sag (bestand fans) og installeret Windows 7 x64 seneste build på harddisken.
PC-støvler op bøde uden problemer eller fejl, og det registrerer alle hardware jeg har tilføjet, men mens du spiller et spil og overvågningen af de temps med SpeedFan Jeg har bemærket, at de når 75-80c når der trykkes på fuld belastning, og undertiden vil pc'en selv fryse, hvis jeg går ind i et virkelig befolket område på et MMORPG som WoW og jeg er sikker på, at det ikke grafikkortet forårsager indefryse da det viser, fra 80 - 120fps (selv i de tæt befolkede områder, og grafikken er indstillet til høj ), og ingen grafiske fejl eller laggingness opstår når som helst.
Enhver hjælp vil være værdsat, og jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe med at besvare eventuelle spørgsmål. Tak for din tid.
Bemærk: De fleste af de ting, jeg kender er lige fra at læse op på computere, og jeg er stadig læring og derfor er der stadig en amatør på dette og håber jer huske på, og ikke være for hårdt på mig: bede: |