Uusi PC Cooling Issues - E8400 - 75-80c Hei, olen äskettäin rakennettu uusi PC käyttäen GA-x48-ds5 Gigatavu emolevy, Intel e8400 kahden ytimen (3.0ghz 9x333 Ei OCed.), 2 tikkuja on 2GB (4GB yhteensä) kaapparilaiva xms2 DDR2-800 muistia, evga GeForce 9800gt grfx kortti , MASSCOOL 8WA741 92mm Ball CPU Cooler (myös Tuniq TX-2 Thermal Compound ennen kuin asennat CPU cooler), RAIDMAX Smilodon tapauksessa (varastoliuos puhaltimet) ja asentanut Windows 7 x64 viimeistään rakentaa HDD: lle.
Pc käynnistyy sakko, jolla ei ole ongelmia tai virheitä, ja se tunnistaa kaikki laitteisto Olen lisännyt mutta leikkiessään peliä ja seurantaan temps kanssa SpeedFan Olen huomannut ne saavuttavat 75-80c kun kävi täydellä kuormituksella ja joskus tietokoneessa jopa jäätyä jos minulla menee todella asuttu alue, joka MMORPG kuten WoW ja olen varma, että se ei ole näytönohjain aiheuttaa jäädyttää, koska se osoittaa 80 - 120fps (jopa erittäin asutuilla alueilla ja grafiikka on asetettu korkeita ) eikä graphic virheitä tai laggingness ilmenee, milloin tahansa.
Kaikki apu olisi arvostettu ja teen parhaani mukaan auttaa vastaamaan kaikkiin kysymyksiin. Kiitos ajastasi.
Huomaa: Useimmat niistä asioista, joiden tiedän olevan vain käsittelyssä jopa tietokoneissa, ja olen edelleen oppimisen ja niin olen vielä amatööri tässä ja toivon teitä pitämään mielessä, eivätkä ne saa olla liian kova minulle: rukoilla: |