Nieuwe PC Cooling Issues - E8400 - 75-80C Hoi, Ik heb onlangs een nieuwe pc gebouwd met behulp van een GA-x48-ds5 Gigabyte moederbord, Intel e8400 dual core (3.0GHz 9x333 Niet OCed.), 2 stokjes van 2GB (4GB totaal) corsair xms2 DDR2 800 geheugen, evga geforce 9800gt grfx kaart , MASSCOOL 8WA741 92mm Ball CPU Cooler (ook toegepast Tuniq TX-2 Thermal Compound voor het installeren van de cpu-koeler), raidmax smilodon zaak (aandelen-fans) en de installatie van Windows 7 x64 nieuwste bouwen op de vaste schijf.
De pc boot boete zonder problemen of fouten en het opsporen van alle hardware die ik heb toegevoegd, maar tijdens het afspelen van een spel en het toezicht op de temps met SpeedFan Ik heb gemerkt dat ze naar 75-80C raken wanneer volle belasting en soms de PC zal zelfs bevriezen als ik ga naar een echt bevolkt gebied op een MMORPG zoals WoW en ik ben er zeker van dat het is niet de grafische kaart als gevolg van de bevriezing, omdat het laat zien van 80 - 120fps (zelfs in de zeer dichtbevolkte gebieden en de graphics zijn ingesteld op een hoge ) en geen grafische fouten of laggingness plaatsvindt op elk moment.
Alle hulp wordt op prijs gesteld en ik zal mijn best doen te helpen bij het beantwoorden van vragen. Bedankt voor uw tijd.
Opmerking: De meeste van de dingen die ik weet dat zij alleen uit lezing op computers en ik ben nog aan het leren en dus ben nog steeds een amateur op dit en hoop dat jullie dat in gedachten houden en niet te hard aan me: bidden: |