Ny PC Cooling Problemstilling - E8400 - 75-80c Hei, Jeg har nylig bygget en ny PC ved hjelp av en GA-x48-ds5 Gigabyte hovedkort, Intel e8400 tokjerners (3,0 GHz 9x333 Ikke OCed.), 2 pinner på 2 GB (4 GB totalt) Corsair xms2 DDR2 800 minne, evga GeForce 9800gt grfx kortet , MASSCOOL 8WA741 92mm Ball CPU Cooler (også brukes Tuniq TX-2 Termisk Sammensatte før du installerer CPU-kjøler), raidmax smilodon saken (stock fans) og installerte Windows 7 x64 nyeste bygge på HDD.
PCen starter opp fine uten problemer eller feil, og det registrerer all maskinvaren jeg har lagt, men når jeg spiller et spill og overvåke temps med SpeedFan Jeg har lagt merke til de kommer til 75-80c når du trykker full last og noen ganger PCen vil selv fryse hvis jeg går inn i en virkelig befolket område på en MMORPG som WoW og jeg er sikker på at det ikke grafikkortet forårsaker fryse siden det viser fra 80 - 120fps (selv i sterkt befolkede områder, og grafikken er satt til høy ), og det grafiske feil eller laggingness skjer til enhver tid.
Eventuelle hjelpe ville være verdsatt og jeg skal gjøre mitt beste for å bidra til å besvare spørsmål. Takk for tiden din.
Merk: De fleste av de tingene jeg vet er bare fra å lese opp på datamaskiner, og jeg er fortsatt læring og det er fremdeles en amatør på dette og håper dere holder det i tankene, og ikke for hardt på meg: be: |