![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on peritty osittain palautettu Dell OptiPlex GX2 ja nyt yrittää saada se nopeuttaa hieman. Sen käynnissä XP Pro, mutta on vain 128 Mt RAM-muistia ja 114 sitä käytetään niin se on tietysti hidasta. Olen Everest niin voi antaa kaikki tiedot, jotka tarvitaan, mutta en ole varma mistä aloittaa tunnistaa millaisia muisti on asennettu nyt. Ja paljon muuta tärkeää, mitä ostaa sen korvaamisesta. Tiedän, että tarvitsemme 1GB kiinni mutta tiedän myös, se ei ole niin yksinkertaista kuin vain tapittamalla mitään asiaa. Kenttä Arvo Memory Module Properties Module name Toshiba THMR1N8-7 Sarjanumero 021AB102h Valmistus Päiväys Viikko 44 / 2000 Moduulin koko 128 MB (8 laitteita, 32-pankit) Moduuli Tyyppi RIMM-moduuli Muistin tyyppi RDRAM Memory Speed PC714 (357 MHz) Moduulin leveys 16 bit Moduuli Jännite 2.5 V Memory Module Features HeatSpreader Present Thermal Sensor ole läsnä Memory Module Manufacturer Yrityksen nimi Toshiba America Electronic Components, Inc. Product Information http://www.toshiba.com/taec/cgi-bin/...ily&FamilyID=7 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin pitkälle kuin voin kertoa tarvitset RDRAM, joka ennen päivämäärät SDRAM ja DDR-RAM-muistia.
|
| |||
| |||
| Löytyi joitakin Amazon.com. http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_pc...DRAM&x=11&y=20 Sinun oikeassa on kallis, mutta koska minulla ei ole mitään sijoittanut sitä vielä Otaksun menojen $ 100 PC käynnissä XP Pro ei ole niin huono sopimus. |
|
| |||
| |||
| Jos olet onnellinen ostaa käytetty, on amazonin tai eBay sitten näyttää siltä saada paljon halvemmalla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisit kokeilla tämä skanneri, katso jos se sanoo, millainen mitä tarvitset definit olen yrittänyt läpi luettelon, mutta GX2 ei ollut (atleast mitä voisin katso)
| |||
| |||
| Se on hieman sekava todella niin en tiedä, eikä se voi selvittää, mitä kaikkien kaveri on tehnyt sen. Tapaus kertoo se on GX1 mutta skannerit olen käyttänyt, mukaan lukien Dellin apuohjelma sanoa se on GX2. All I tiedä onko se nyt on XP Pro ja olen melko varma, että hän esittää uusia HDD siinä (a mahtava 7 keikka ajaa!) Ja cd-polttimen. Perfect vain käyttämällä internet ja siksi halusin sen. Hän on luultavasti päivitetty muutamia asioita, mutta en tiedä mitä. Kun se oli uusi Olen varma, että se oli erittäin hyvä tietokone. Se on ehdoton dinosaurus nyt vaikka ![]() Aivan kuin tämä, mutta dual levyasemat. |
|
| |||
| |||
| No jos se on GX1, sinulla voi olla enintään 768MB RAM-muistia mukaan keskeinen asia, |
|
| |||
| |||
| Quote:
Module Koko 128 MB (8 laitteita, 32-pankit) <- Tarkoittaako tämä sitä, minulla on joitakin avoin lähtö lisätä tikkuja? En todellakaan tiedä, mitä olen puhumme niin huumoria minulle Eikö hänellä on päivitetty tai korvattava vähintään emolevy tai prosessori (riippumatta sitä kutsutaan), jotta saat XP on käynnissä tällainen vanha laitteisto? |
|
| |||
| |||
| Hups, ennen kuin ostaa, näin muistin taajuus ja piti sitä sen vuoksi CPU taajuus, joten se voi joko olla max on 768MB tai 384MB, voisitteko katsoa Everest ja katso, mitä CPU taajuus se sanoo, että kaikki olettaen, mikään muu ei ole muuttunut . Mutta meidän pitäisi pystyä näkemään, jos jotain on muuttunut, kun tiedämme, että. |
|
| |||
| |||
| Olen pertty varma, että hän muutti ainakin emolevyn. Emolevy Nimi Dell OptiPlex GX200 En näe CPU taajuus missä tahansa? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko apua ja neuvonta | dfresh27 | Rautatavaran Chat | 2 | 27. Joulukuu 2008 05:49 |
| Tarvitsetko neuvoja Mikä Web Cam saada | CompMadness84 | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 12. toukokuuta 2008 16:02 |
| Etsitkö vähän neuvoja ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 1. Feb 2008 04:49 |
| Tarvitsetko neuvoja | jsfs | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 3. joulukuu 2007 16:53 |
| Tarvitsetko neuvoja tässä plz | Albop | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |