![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geërfd een gedeeltelijk gerestaureerde Dell OptiPlex GX2 en ben nu proberen om het te bespoedigen een beetje. Draait XP Pro, maar heeft slechts 128 MB RAM en 114 van het in gebruik dus het is natuurlijk traag. Ik heb Everest zodat kan geven alle informatie die nodig is maar ik ben niet zeker weet waar te beginnen om wat voor soort geheugen is geïnstalleerd nu. En nog belangrijker wat je moet kopen om deze te vervangen. Ik weet dat ik een 1GB stick, maar ik weet ook het is niet zo simpel als gewoon inpluggen iets in. Veld Waarde Memory Module Properties Module Naam Toshiba THMR1N8-7 Serienummer 021AB102h Vervaardiging Datum Week 44 / 2000 Module Size 128 MB (8 apparaten, 32 banken) Module Type RIMM Module Geheugen Type RDRAM Snelheid geheugen PC714 (357 MHz) Module Breedte 16 bit Module Voltage 2,5 V Memory Module Features HeatSpreader Present Thermal Sensor Niet aanwezig Memory Module Fabrikant Firmanaam Toshiba America Electronic Components, Inc Product Information http://www.toshiba.com/taec/cgi-bin/...ily&FamilyID=7 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor zover ik kan u zeggen behoefte RDRAM, die vooraf data SDRAM en DDR-RAM.
|
| |||
| |||
| Gevonden wat op Amazon.com. http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_pc...DRAM&x=11&y=20 Uw recht om te duur, maar sinds ik heb niets geïnvesteerd in het nog niet Ik veronderstel uitgaven $ 100 voor een pc draait XP Pro is niet zo'n slechte deal. |
|
| |||
| |||
| Als u tevreden bent te kopen gebruikt, op Amazon of eBay dan lijkt het veel goedkoper. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je zou kunnen proberen dit scanner, zien of het zegt wat u nodig heeft voor een vaste, Ik heb geprobeerd u door de lijst, maar de GX2 was er niet (ten minste wat ik kon zien)
| |||
| |||
| Het is een beetje verwarrend eigenlijk omdat ik niet weet en niet kan achterhalen wat de man heeft gedaan is. De zaak zegt dat het een GX1 maar de scanners Ik heb gebruikt, met inbegrip van de Dell gebruiksmodellen zeggen dat het een GX2. Alles wat ik weet is het nu XP Pro, en ik ben vrij zeker dat hij een nieuwe HDD in (maar liefst 7 gig schijf!) En een cd-brander. Perfect voor gewoon gebruik van het internet en dat is waarom ik het wilde. Hij heeft waarschijnlijk bijgewerkt een paar dingen, maar ik weet niet wat. Toen was het nieuwe Ik ben er zeker van dat het was een zeer goede computer. Het is een absolute dinosaurus nu al ![]() Net als deze maar met een dubbele schijven. |
|
| |||
| |||
| Nou als het een GX1, kunt u maximaal 768MB RAM volgens de cruciale zaak, |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Module Grootte 128 MB (8 apparaten, 32 banken) <- Betekent dit dat ik een aantal open sleuven om meer stokken? Ik weet werkelijk niet waar ik het over heb hier zo humor me Zou hij niet hebben bijgewerkt of vervangen ten minste het moederbord of de processor (wat het ook heet) om XP draait op zulke oude hardware? |
|
| |||
| |||
| Opps voordat je koopt, ik zag het geheugen frequentie en vond het CPU-frequentie, dus het kan ofwel een max van 768MB of 384MB, kan je kijken in Everest en CPU-frequentie zien wat het zegt, is dat alle uitgaande niets is veranderd . Maar we moeten kunnen zien of er iets is veranderd, wanneer we weten dat. |
|
| |||
| |||
| Ik ben er zeker van dat hij pertty veranderd ten minste het moederbord. Naam moederbord Dell OptiPlex GX200 Ik ben niet zien CPU frequentie overal? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Help & Advice | dfresh27 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 27 dec 2008 05:49 |
| Advies nodig over welke Web Cam To Get | CompMadness84 | Digital Imaging & Printers | 3 | 12 mei 2008 16:02 |
| Op zoek naar een beetje advies ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | De 1 februari 2008 04:49 |
| Need some advies | jsfs | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 3rd Dec 2007 16:53 |
| Need some advies hier plz | Albop | Algemeen Hardware Chat | 1 | 10 okt 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |