![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri saanut 2x 1GB RAM päivittää minun Acer Aspire L3600, koska se oli vain 2x 512MB mukaan. Tiedän, että se voi olla vain päivitetty 2GB yhteensä, mutta kun olen asentanut sen eilen tietokone ei valtaa, ja piippaa kahdesti (melko hiljainen piippausta) sitten sammuu jälleen. Miksi se tekee näin? RAM-muisti on sopusoinnussa tämän tietokoneen I tiedusteli ennen Ostin mutta se pitäisi asentaa mitään ongelmia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritä ottaa ne takaisin ja yrittää joitakin uusia vielä mitään kokeile eri merkkisiä muisti myös muistettava, että maa itse ennen käsittelyä ram staattiset voi vahingoittaa ram helposti. thats myös, miksi jotkut kaupat tapana takaisinoston tai antaa teille korvaamiset myös kokeile laittaa takaisin teidän vanhasta muistista, onko kaikki edelleen toimii sulkea pois kaikki muut ongelmat, jotka saattavat on tapahtunut, koska SWOP yli
|
| |||
| |||
| Yritä vain 1 kiinni kun uusi ram kerrallaan jättäen sinulle 1GB. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, thats mitä myyjä on ehdottanut, antaa se yrittää huomenna. Voisiko olla, että yksi landella RAM-muistia on viallinen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ette maininnut, mitä RAM olet ostanut ... olisi DDR2 PC2-5300 ... jos se on mikä se on ja 2 piippausta ovat lyhyitä, se ei kuulosta huono kiinni.
| |||
| |||
| Quote:
Kyllä pahoillani on DDR2 PC2-5300, ja nykyisin se on viallinen moduuli. Yritti molemmat uusia ja yksi toimii mutta muut doesnt. Yritti ne yhteen ja omien sekä niin lähettää viallinen moduuli takaisin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| KVM-kytkin, jossa on USB-liitännät | robina80 | Rautatavaran Chat | 6 | 14 syyskuu 2009 13:58 |
| Läppäri ei kytke | SlapnutSkits | Rautatavaran Chat | 4 | 2. Jun 2008 11:53 |
| Miten Switch CPU: n OHJE !!!!!!!!!! | waxtodonte15 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 16. Huhtikuu 2008 17:24 |
| Network Switch | Jonathon28 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 12. Joulukuu 2007 14:38 |
| On i-kytkin? | Clare89 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 18. Sep 2007 07:18 |
| Thread Tools | |
| |