![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb net 2x 1GB RAM upgraden van mijn Acer Aspire L3600, omdat het slechts 2x 512MB inbegrepen. Ik weet dat het alleen kan worden opgewaardeerd tot 2GB totaal, maar toen ik gisteren geïnstalleerd op de computer zou niet de macht, en pieptoon tweemaal (heel rustig piept) vervolgens uitgeschakeld opnieuw. Waarom zou het dan doen? Het RAM-geheugen compatibel is met deze computer als ik vragen voordat ik gekocht, maar het moet installeren geen problemen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer hen terug en probeert enkele nieuwe nog niets probeer een ander merk van geheugen ook niet vergeten naar de aarde zelf eerst behandeling ram als statische RAM gemakkelijk kunnen beschadigen. thats ook waarom sommige winkels wont restitutie of geven u vervangingen ook proberen om terug in uw oud-geheugen om te zien of alles nog werkt aan de regel van alle andere problemen die de macht van gebeurd sinds de SWOP over
|
| |||
| |||
| Probeer maar 1 stok van de nieuwe ram op een moment verlaat je met 1GB. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, dat is wat de verkoper heeft voorgesteld, zal het eens proberen morgen. Kan best zijn dat een van de stokken RAM is defect |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U heeft geen melding RAM wat u heeft gekocht ... moet worden DDR2 PC2-5300 ... Als dat is wat het is en de 2 pieptonen zijn korte, dan wel klinken als een slechte stick.
| |||
| |||
| Citaat:
Ja sorry het is DDR2 PC2-5300, en is nu een defecte module. Geprobeerd beide nieuwe en werkt, maar de andere doesnt. Probeerde ze samen en op eigen initiatief, en zo zal het defecte module terug |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| KVM switch die heeft USB-aansluitingen | robina80 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 14 september 2009 13:58 |
| Laptop gaat niet aan | SlapnutSkits | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 2 juni 2008 11:53 |
| Hoe Switch CPU's HELP !!!!!!!!!! | waxtodonte15 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 16 apr 2008 17:24 |
| Netwerk Switch | Jonathon28 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 12 dec 2007 14:38 |
| Zal ik? | Clare89 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 18e sep 2007 07:18 |
| Thread Tools | |
| |