![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat 2x 1GB RAM å oppgradere min Acer Aspire L3600, som det bare hadde 2x 512 MB følger med. Jeg vet at det bare kan oppgraderes til 2 GB totalt, men når jeg installerte det går maskinen ikke ville starte, og piper to ganger (ganske rolig piper) deretter slått av igjen. Hvorfor skulle det være dette? RAM er kompatibel med denne maskinen som jeg enquired før jeg kjøpte, men det bør installere ingen problemer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv å ta dem tilbake og prøver noen nye fortsatt ingenting prøv en annen type hukommelse også huske på jorden selv før håndtering ram som statiske kan skade ram enkelt. dvs også hvorfor noen butikker wont refusjon eller gi erstatning også prøve å sette tilbake i gamle minne for å se om alt fremdeles jobber for å utelukke eventuelle andre problemer som kan være av skjedd siden SWOP over
|
| |||
| |||
| Prøv bare 1 pinne i den nye ram samtidig forlate deg med 1GB. |
|
| |||
| |||
| Takk, dvs hva selgeren har foreslått, vil gi den en prøve i morgen. Kan godt være at en av pinner RAM er feil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har ikke nevne hva RAM du har kjøpt ... bør det være DDR2 PC2-5300 ... hvis det er hva det er og 2 piper er korte, og det gjør det høres ut som en dårlig feste.
| |||
| |||
| Sitat:
Ja beklager det er DDR2 PC2-5300, og er nå en feil modulen. Prøvde både nye og ett verk, men den andre ikke. Prøvd dem sammen, og på sine egne og så sende den defekte modulen tilbake |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| KVM Switch som har usb-tilkoblinger | robina80 | General Hardware Chat | 6 | 14 september 2009 13:58 |
| Laptop vil ikke slå på | SlapnutSkits | General Hardware Chat | 4 | 2 juni 2008 11:53 |
| Hvordan Switch CPUens HJELP !!!!!!!!!! | waxtodonte15 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 16 april 2008 17:24 |
| Nettverk Switch | Jonathon28 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 12 desember 2007 14:38 |
| Skal jeg bytte? | Clare89 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 18nde sep 2007 07:18 |
| Thread Tools | |
| |